כל כך יפה להם: רותם כהן כבש את ההאנגר עם דסמר בואנו

גם מגי אזרזר הצטרפה לחגיגה שכללה לטיני, רומנטי, מזרחית ורגאיי, באחת ההופעות היפות של השנה החולפת

זמן צפייה: 06:00

חצי שעה אחרי שהסתיים המופע של רותם כהן בהאנגר 11, וחלק מהמעריצות שלו עדיין עמדו בכניסה לחדרי האמנים, מצפות שהאליל שלהן ייצא החוצה ויצטלם איתן. אבל אחרי חצי שעה של מפגשים וצילומים, הגיע הזמן ללכת הביתה והמאבטחים ביקשו מהן בנימוס לצאת. "חלק מהן נמצאות כאן כבר משש בערב", אומר כהן, שכבר פגש אותן לפני המופע. תופעת ההערצה אליו, בעיקר של נשים מכל הגילאים, היא יוצאת דופן. אין כיום בישראל הרבה זמרים שהקהל, כולל קהל בוגר, "חולה" עליהם ברמה כזאת. תוך כדי ההופעה היו כבר מעריצות ששלחו הודעות להפקה בבקשה לדעת מתי יתקיימו ההופעות הבאות. הן מכורות אליו. הוא לוחץ להן היטב על בלוטות הרגש ואחרי שבמשך כמעט שעתיים שרו איתו את כל המילים של השירים, הן רוצות עוד.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-161' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_000e8xve' duration='205'']

עוד ברשת תרבות ובידור:

"זה" חזר: האם מדובר בסרט המפחיד של השנה?

לעונה החדשה של איזו סדרה אתם הכי מחכים?

מיהו זוכה "האח הגדול" האהוב ביותר בכל הזמנים?

רותם כהן הגשים אמש חלק נוסף בחלום. כבר היו בעבר אמנים ישראלים שהטיסו לארץ זמר מחו"ל כדי שיתארח בהופעה שלהם, תחום שבשנים האחרונות אביב גפן ועידן רייכל מובילים בו. אבל כבר הרבה זמן שלא נחת כאן להופעת אורח זמר כמו דסמר בואנו, הקובני החביב ששותף לאחד הלהיטים הגדולים בעולם כיום, "Bailando" עם אנריקה איגלסיאס שיצא לפני שלוש שנים ועיין שורף רחבות ברחבי הגלובוס (שני רק ל"דספסיטו"). זה חלום שהמריא כמו טיל רב-שלבי. בתחילה כהן יצר קשר עם בואנו והציע לו שיר, אחר כך טס אליו למיאמי ולקובה, שם הקליט איתו את הדואט "כל כך יפה לך", בעברית ובספרדית. אמש הושלם המעגל כשדסמר התארח בהופעה של כהן על הבמה בהאנגר לעיני אלפיים מעריצים, שנהנו בנוסף לצמד הלהיטים גם מביצוע של בואנו ל"Subeme La Radio".

רותם כהן
רותם כהן ודסמר בואנו. יפה להם | צילום: צילום: ענת אלטמן

במערכה הראשונה של המופע זה היה כהן סולו, לבוש בחולצה לבנה פתוחה וז'קט, שהציג גרסה מקומית לחוליו איגלסיאס עם בלדות האהבה "מפריז ועד ליפו" ו"בואי נדבר". אחריהן "כואב אבל רומנטי" ברגאיי ו"כמעט שהתרגלתי". בין השירים הוא לא שכח לספר על הבחורות שעליהן נכתבו השירים, רומנים קצרים שנעו בין מספר שבועות ללילה לוהט בודד. ב"זה לא את זה אני", פלמנקו עם טוויסט מזרחי, הקהל כבר לא התאפק, קם מהכיסאות וצבא על הבמה. הם נמשכים לכרימה שלו ולאופן ההגשה. כהן הוא לא זמר-על מבחינה ווקאלית, אבל הוא משתפר כל הזמן, וכיוצר ומבצע של שיריו נשמע שהוא מגיש אותם הכי קרובים ללב שלו ושל המעריצים.

רותם כהן
כוכב הערב. כהן כובש את הקהל | צילום: צילום: ענת אלטמן

סיפור משעשע על אמא וסיפור מרגש על אבא הקדימו את "לכסות אותך" ו"אל תעזבי". ואז הגיע הלהיט הגדול מהאלבום הראשון "אל העולם שלך" וכהן ירד לסיבוב בתוך הקהל, מקיף את ההאנגר, לא פוסח על הידיים המושטות אליו, נצמד, מחבק, מנשק, מרגיש אותם מקרוב, מרגש אותם במקסימום. בסיום השיר הרכב נגנים המלוטש שלו המשיך לנגן והוא ירד להחליף לחולצה צבעונית וכובע קובני לבן כדי להזמין לבמה את דסמר בואנו, ויחד איתו להרים חגיגת בצ'אטה שספק אם האנגר הזה ראה כמוה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-162' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_p462oeo0' duration='247'']

הם שרו ביחד ולחוד, את "Bailando", "Subeme La Radio" וכמובן "כל כך יפה לך", שיר שמוכיח שהמוזיקה היא באמת חסרת גבולות ויכולה לחבר אנשים מתרבויות זרות ומקצות העולם. כשמדברים על "וורלד מיוזיק" לזה, בין היתר, מתכוונים. כהן את דסמר רקדו, הלהיבו, השלימו אחד את השני. החיבור ביניהם עבד טוב. לא מושלם, ובוודאי שאם היו מופיעים כך עוד כמה פעמים, היו מתחברים עוד יותר. הקהל הרגיש את עוצמת הרגע וקיבל את דסמר בהכנסת אורחים ישראלית חמה.

רותם כהן
מוכיחים שהמוזיקה היא באמת חסרת גבולות | צילום: צילום: מיתר גבאי

אחרי שבואנו ירד, כהן המשיך את הקו לטיני עם "פלאברה" ואז והעלה לבמה בהפתעה את מגי אזרזר כדי לשיר את הרגאיי בצרפתית של "אקוט שרי". הקהל יצא מגדרו. "איזה עולם" בגוון מזרחי שימר את האנרגיה ובישורת האחרונה כהן חזר ללטיני עם "גם אני" ו"כולם יגידו לה", עם סולו סקסופון יפה. אחרי תשואות מוצדקות הוא חזר להדרן כדי לשיר את ההמנון הרומנטי "נגעת לי בלב" שכתב לאייל גולן, וקינח עם דסמר בואנו בהקפת ניצחון נוספת של "כל כך יפה לך", להיט שניצב בשנה האחרונה בשפיץ של הגל הלטיני ששוב שטף את ישראל. דרך נפלאה לסיים שנה מלאה במוזיקה כיפית.