עורך המוזיקה המיתולוגי יוסי כסיף הלך לעולמו בגיל 68

כסיף היה מראשוני העורכים שהציגו למאזינים את מוזיקת האלטרנטיב והרוק הישראלי, וערך בין היתר את התוכניות "קצת אחרת" ו"רוק בישראל" • בשבוע האחרון חלה הידרדרות במצבו והלילה נקבע מותו • "היה אדם שכולו לב ואהבה גדולה למוזיקה וליצירה"

יוסי כסיף
יוסי כסיף | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יוסי כסיף

יוסי כסיף, מבכירי עורכי המוזיקה ברדיו הישראלי, הלך הלילה (חמישי) לעולמו בגיל 68. בתאגיד השידור כאן 11 סיפרו כי בימים האחרונים חלה הידרדרות במצבו הרפואי, וכי לאורך השבוע הגיעו אליו מבכירי המוזיקאים בישראל "ושרו לו שירים שהפכו לשירי פרידה". הלוויתו של כסיף תתקיים היום ב-15:00 בבית העלמין הישן של רעננה.

כסיף החל את עבודתו בתקליטיית רשות השידור בראשית שנות ה-70, והיה מראשוני העורכים שהציגו למאזינים את מוזיקת האלטרנטיב והרוק הישראלי. לאורך השנים ערך תוכניות רדיו מיתולוגיות כמו "קצת אחרת" ו"רוק בישראל". עם הקמת תאגיד השידור הישראלי עבר כסיף להיות עורך בכאן גימל וכאן 88, והיה שותף להפקת ועריכת עשרות תוכניות ובהן "העשייריה".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור: 

סמנכ"ל חטיבת הרדיו של תאגיד השידור כאן לי-אור אברבך, מסר: "בצער ובכאב אנחנו נפרדים מעורך אדיר ובעיקר מחבר יקר. יוסי כסיף היה אדם שכולו לב ואהבה גדולה למוזיקה וליצירה. בשבוע האחרון עם ההידרדרות במצבו הרפואי בכירי האומנים בישראל הגיעו לביתו ושרו לו שירים, שהפכו לשירי פרידה. חטיבת הרדיו תנציח את עשייתו העשירה בדרך מוזיקלית. יהיה זכרו של יוסי ברוך".

יוסי כסיף
יוסי כסיף | צילום: ארכיון כאן תאגיד השידור הישראלי