רופוס ולורי בריבוע

בשל הביקוש הרב, רופוס ויינרייט ואמנית האוונגארד לורי אנדרסון יקיימו כל אחד הופעה נוספת בישראל שתיערך ב"רידינג 3"

זמר הפולק רופוס ויינרייט, שעתיד להופיע בהיכל התרבות בתל אביב ב-26 בנובמבר, יקיים הופעה נוספת למחרת (27 לנובמבר) במועדון החדש "רדינג 3" שבנמל תל אביב.

אלבום הבכורה שלו, שנושא את שמו, יצא ב-1998 וקצר שבחים רבים - בין השאר הוא נכנס לרשימת אלבומי השנה של מגזין הרולינג סטון, ואילו וינרייט עצמו הוגדר כתגלית השנה של המגזין. באותה שנה, יצא ווינרייט לסיבוב הופעות ראשון יחד עם שון לנון.
בתחילת העשור ויינרייט סבל מהתמכרות לסם ה מתאמפטמין, ממנו נגמר כעבור שנתיים, כאשר חלק מהעידוד לפנות למכון גמילה הגיע מידידו אלטון ג'ון.

שיריו של ויינרייט נכללו בפסקולים של סרטים שונים, ביניהם מולן רוז', שרק, הר ברוקבק, ו- I'm Your Man המספר על חייו של לאונרד כהן. בנוסף, החל בכתיבת אופרה בשם "פרימה דונה" שתציג יום בחייה של זמרת אופרה שמתאהבת בעיתונאי.

ההופעות בישראל הינן חלק מסיבוב ההופעות העולמי של ויינרייט, בהן הוא מבצע הגשה אינטימית לשיריו בליווי פסנתר.

יום רביעי, 26/11 - היכל התרבות, ת"א
יום חמישי, 27/11 - רדינג 3 – בית להופעות חיות, התערוכה 3, צפון נמל ת"א

בנוסף, גם מעריציה של יוצרת האוונגארד הותיקה לורי אנדרסון יזכו ליהנות ממנה פעמיים בביקורה הקרוב. מלבד הופעתה שתוכננה ל-3 בנובמבר בהיכל התרבות בתל אביב, הודיעו מאגני המופע על הופעה נוספת שתתקיים יום למחרת, גם היא ב"רדינג 3".

אנדרסון נחשבת לאמנית פורצת דרך שזכתה להכרה ב-1981 כששירה "O-Superman", שאורכו היה כמעט שמונה וחצי דקות, הגיעה למקום השני במצעד הלהיטים הבריטי – בעיקר בזכות שדרן הרדיו המיתולוגי ג'ון פיל שידר את השיר לעיתים תכופות.

לאורך השנים לקחה אנדרסון חלק בשיתופי פעולה רבים עם דמויות מפתח רבות מתחום התרבות, ביניהם וויליאם ס. בורוז וטימוטי לירי, פיליפ גלאס, אנדי קאופמן, פיטר גבריאל, בריאן אינו, ג'ון זורן, ביל לסוול, ארטו לינדסיי, ולו ריד, שעימו התחתנה באפריל השנה.

יום שני, 03/11 - היכל התרבות, ת"א
יום שלישי, 04/11 - רדינג 3 – בית להופעות חיות, התערוכה 3, צפון נמל ת"א