מתנה ליום האהבה: CHIME יופיע בישראל

אחד האמנים הכי מבוקשים בסצנת הבייס יגיע להופעה ראשונה בישראל והוא ממש לא לבד. כל הפרטים

CHIME
CHIME | צילום: צילום מסך

צ'יים יופיע לראשונה בישראל כחלק ממסיבת הולנטיינס של בייס.קאמפ

 

עוד לא הספקנו להתאושש מאירוע פתיחת השנה של בייס.קאמפ וחברת ההפקות הגודלת כבר מנחיתה עלינו פצצה נוספת. בולנטיינס דיי הקרוב (14.2) יגיע לישראל CHIME, אחד האמנים הבייס היותר אהובים על הקהל הישראלי, להופעה ראשונה בישראל כחלק מאירוע שבמרכזו יעמדו שלושה אמנים מהלייבל המצליח Most Addictive Records.

 

צ'יים הוא חד האמנים המבוקשים ביותר בסצנה הישראלית ובעולם בכלל כשהוא והוא צובר תאוצה בלתי נתפסת בשנים האחרונות, בזכות סגנון ייחודי, המושפע ממשחקי ארקייד ו-8ביט, צ'יים ממציא מחדש את הדאבסטפ בכל טראק.

 

מאחוריו הופעות בפסטיבלי ענק כמו לוסט לנדס, מוסיקה בלייבלים כמו Circus ו-Disciple ושיתופי פעולה עם אמנים כמו Tiigers, Terravita, Teminite, Panda Eyes ועוד רבים וטובים. הסגנון הייחודי הופך את צ'יים לאחד מאמני הכי מעניינים בסצנת הדאבסטפ ובעולם ה-EDM בכלל.

 

 

 

 

לצ'יים יצטרף האמן העולה The Brig, יוצר משובח, מגיע לישראל אחרי שנה אינטנסיבית. במהלך 2018 התארח דה בריג בה שחרר טראקים בלייבלים המובילים של הסצנה כמו NSD, FIREPOWER ועוד, וכן התארח בלא מעט אלבומי בייס משובחים. את הסאונד של דה בריג ניתן לזהות למרחקים בזכות מלודיות חודרות, סינטים חדים וחתימה ייחודית.

 

האמן השלישי שייצג את הלייבל הוא Tetrix Bass (עמי מצרפי) הישראלי. את עמי, ממייסדי ליין הבייס.קאמפ, הקהל המקומי מכיר אלא שהפעם הוא מגיע אלינו כחלק הלייבל לסט מיוחד.

 

טטריקס בייס הוא יוצר וותיק ומגוון שמאחוריו אינספור שחרורי מוסיקה בשלל ז'אנרים אלקטרוניים. המוסיקה שלו משוחררת בלייבלים כמו NCS, FIREPOWER, PLAY ME והוא הספיק לחלוק במה עם אמנים כמו נייטמר, בורגור והצ'יינסמוקרס!
את הליינאפ המקומי משלימים האמנים המשובחים של בייס.קאמפ Dubhead, Tuckerfield ו-Linker ומנסיון העבר, אלו סטים שלא תרצו להפסיד.

 

 

המיקום שנבחר לארח את האירוע הוא לבונטין 7, המועדון המיתולוגי, שאירח את הבייס.קאמפ בהפקות הראשונות. מערכת הסאונד החדשה של המקום יחד עם הבר המוזל הופכים אותו לבית מושלם לליין המחתרתי אך גודלו הקטן יחסית מבטיח סולדאאוט מהיר למדי.


האירוע יתקיים ב14.02,19 בשעה 00:30, כרטיסים ופרטים נוספים באתר "MEGA TICKETS"