מה מפריד בין מדונה לבין הופעה בישראל באירוויזיון 2019?

האם מלכת הפופ תופיע בתחרות המוזיקה שתתקיים בעוד ארבעה חודשים בתל אביב? כל הפרטים על המו"מ בין הצדדים - והקשר של מדונה לישראל

מדונה במחווה לאריתה פרנקלין
מדונה | צילום: רויטרס

בחודש מאי יתקיים אירווזיון 2019 בת"א ואתמול פרסם רן בוקר מ-ynet כי מתנהל מו"מ בין מדונה להפקת תחרות השירה הגדולה בעולם. הזמרת הסכימה עקרונית להופיע באירוויזיון אך הבעיה המרכזית עכשיו היא הפערים הכספיים בין הצדדים.

 

מלכת הפופ, מדונה התפרסמה לראשונה בשנות ה-80 וכיום ניא נחשבת לאחת האמניות המצליחות בעולם. במהלך 35 שנות הקריירה שלה היא זכתה ביותר מ-300 פרסים בהם 7 פרסי גראמי, שני פרסי גלובוס הזהב, ו-20 פרסי VMA. רשת הטלוויזיה VH1 צרפה אותה לרשימת "100 הנשים המוצלחות בתעשיית המוזיקה", וגם מגזין ה"רולינג סטון" הכניסו אותה לרשימת "האמנים הטובים בכול הזמנים".

 

בעבר בראיון ל-"Irish Independent" מדונה סיפרה על הקשר שלה ליהדות ואמרה: "אני מתחברת לכמה טקסים דתיים מכמה מערכות אמונה שונות, ואני רואה חוט שמקשר בין כולן. לא התגיירתי. למדתי קבלה במשך הרבה שנים, ואני עושה הרבה דברים שאולי גורמים לאנשים לחשוב שאני יהודייה אבל הטקסים האלה מתקשרים למה שאני מכנה 'עץ נסיבות החיים' וקשורים הרבה יותר לזה שאני בת ישראל, לא יהודייה".

 

מתאגיד השידור הישראלי כן נמסר בתגובה לידיעה כי "בימים אלו אנו מגבשים את התוכנית האומנותית לאירוויזיון 2019. בבוא הזמן נפרסם את רשימת האומנים שיקחו בה חלק".

 

גם אם מדונה תגיע וגם אם תשאר לה בניו יורק הנה אחד השירים האהובים ביותר של מלכת הפופ- La Isla Bonita: