צ'יקן מסאלה: הקליפ שסידר להוד מושונוב חוזה חלומי בהודו

האמן הישראלי המצליח ביותר בהודו כיום - BEMET (הוד מושונוב) - משחרר קליפ חדש בניחוח בוליווד. זמזמו מעכשיו את הצ'יקן מסאלה

הוד מושונוב Bemet בקליפ
הוד מושונוב Bemet בקליפ | צילום: יוטיוב - צילום מסך

הוד מושונוב, או בשם הבמה שלו BEMET, הפך בשנים האחרונות לאחד המפיקים והיוצרים המוזיקליים המגוונים והמסקרנים בתעשיית המוזיקה בארץ ומחוצה לה. מי שעבד עם שמות כמו אביב גפן, אלון אולארצ'יק, ברי סחרוף, אסף אמדורסקי, שירי מימון ועוד, נחשב לאחד ממובילי הדרך של האלקטרו פופ בארץ.

 

בהודו נחשב BEMET לסטאר של ממש: הופעות מפוצצות בקהל, מעריצים/ות ומיליוני צפיות ברחבי העולם לשיריו. הוא החליט לקחת צעד אחד קדימה את ההצלחה בהודו ומשחרר היום את Chicken Masala - השיר השני מתוך אלבומו הראשון.

 

הקליפ המרהיב וההומוריסטי לשיר צולם בהודו בהפקת ענק הכוללת מעל 100 ניצבים ושחקנים בוליוודים ופונג'אבים יחדיו. לצד מושונוב, מככבת בקליפ שחקנית ודוגמנית בוליווד (תעשיית הקולנוע ההודית הנודעת) שרה גורפל.

 

 

בעקבות הסינגל החדש, BEMET הוחתם לאחרונה על חוזה עם sony india הלייבל הגדול ביותר בהודו ואסיה, להפקת סינגל חדש יחד עם כוכב העל הבוליוודי הארדי סאנדו Harrdy Sandhu.

 

הופעת הבכורה הבינלאומית לסינגל ולקליפ תיערך על בימת פסטיבל Sunbern בפונה הודו (29-31/12), הפסטיבל הגדול ביותר באסיה ואחד משלושת פסטיבלי ה-EDM הגדולים בעולם.