ג'יידן סמית' חושף את עצמו בשיר חסר מעצורים

אייסאפ רוקי מקפיא את הזמן, בילי אייליש מרגשת ודייויד גואטה, ביבי רקסה וג'יי באלווין בלהיט שהולך לחמם לכם את החורף. סיכום המוזיקה בינלאומית

ג'יידן סמית'
ג'יידן סמית' | צילום: גטי אימג'

הראפר אייסאפ רוקי ממשיך לתעד בשיריו את תרבות הרחוב, האלימות, המסיבות והריאליזם המחתרתי והפעם משיק את Sundress ("שמלת שמש") קליפ מקורי שמתעד כמה רגעים בהם הזמן עוצר מלכת והאנשים כולם קפואים בסיטואציות שונות (נשיקה, ירי, גניבה) ומשלב בין דיסקו להיפ הופ כשהוא ממשיך לצאת מנוסחתיות ולהביא וייב מקורי ובלתי צפוי.

 

בדומה לקליפ Icon שהוציא בשנה שעברה, ג'יידן סמית' ממשיך להצטלם באותה שיטה: פיזוז וריקוד ליד מכוניות יוקרה. הפעם זה קורה בשיר Plastic מתוך אלבום הבוטלגים החדש שלו - The Sunset Tapes. סמית' נשמע ונראה בקליפ כפצצת אנרגיה חסרת מעצורים, לא חושש לשיר על חוסר הצלחה, על ההתמודדות עם חיים לעיני המצלמות, חוסר השלמות בניגוד לתדמית שמצופה ממנו ואפילו הטיפול אצל הפסיכולוג.

 

הוא מספק את הסחורה וממשיך בקו שאפיין את אלבומו הראשון Syre שיצא בשנה שעברה, אך האם יציע משהו נוסף מעבר לאותו שטאנץ? ימים יגידו.

 

בילי אייליש, אחד השמות החדשים והמדוברים בתעשיית המוזיקה האמריקאית ומי שידועה כזמרת שפרצה דרך הרשת ואחראית ללהיט Lovely (עם חאליד) חבקה השבוע שיר חדש, שקט ומרגש - Come Out And Play. היא מאד מינימליסטית בלחנה בשיר ועם זאת מצליחה בקולה השקט ( והחרישי אפילו) לפרוט על מיתרי הלב. מלנכולי ונוגע.

 

דייויד גואטה, ביבי רקסה וג'יי באלווין אחראיים השבוע לאחד הלהיטים הגדולים שהולכים לשגע אתכם בתקופה האחרונה - Say My Name - אלקטרו פופ לטיני-אמריקאי קליט עם נגיעות רגאטון שזוכה לקליפ סקסי (רקסה בלבוש לוהט, צבעי שיער שונים ותנועות סקסיות) וכולל פזמון שתופס את האוזן משמיעה ראשונה ולא משאיר אף אוזן אדישה. וכשמדובר בקליפ - גם אף עין לא נשארת אדישה. שילוב מוצלח, מרענן ובטוח.

 

וטיפה נוסטלגיה: השבוע הוציא לאור הזמר הותיק קליף ריצ'ארד, מכוכבי הפופ הבריטים הגדולים בשנות ה-50,ה-60 וה-70 את אלבומו החדש Rise Up, אלבום האולפן ה-44 שלו שיוצא בסימן חגיגותיו 60 שנות קריירה. האלבום כולל שירים חדשים דנדשים לצד ביצועים מחודשים לשיריו המוכרים מכל השנים.