שון מנדס וכוכבת "13 סיבות" אבודים בטוקיו

שון מנדס אבוד ביפן עם כוכבת הסדרה "13 סיבות", ליטל מיקס וניקי מינאז' חוגגות בוילה, טייגה בגרסה מיניאטורית והלסי שבורת לב. סיכום מוזיקה בינלאומית

שון מנדס
שון מנדס | צילום: יוטיוב

בשנת 1984 להקת "אלפאוויל" הקליטה את אחד מלהיטי התקופה Big In Japan. כ-35 שנה אחרי כן שון מנדס והדי ג'יי והמפיק המוזיקלי זד טוענים שהם Lost In Japan, האנטיתזה לשיר של אלפאוויל, שירם החדש שיצא השבוע וכולל שיר דאנס מקפיץ וקליט שלא משאיר אף רגל לא רוקדת.

 

הקליפ לשיר מתאר סט צילומים ביפן ורומן מתוח שנרקם במהלכו בין מנדס בשיא חתיכותו לבין השחקנית הנורווגית אמריקאית אלישה בו (כוכבת "13 סיבות"). ללא ספק להיט חדש עבור מנדס.

 

 

 

להקת הבנות הבריטית "ליטל מיקס" (ג'ייד, ג'סיקה, לי-אן ופרי) נכנסו לתפקיד בנות עשירים החוגגות בוילה מפוארת (שאתם ואני רק יכולים לחלום עליה) ובעודן מציגות תנוחות סקסיות עם ספלי קפה ואפילו שואב אבק, התמונה שבמרכז הסלון קיבלה רוח חיים בדמות ניקי מינאז' (ואיך זה מתאים לה!).

 

כל זה מתרחש בקליפ החדש של ליטל מיקס וניקי - Woman Like Me, שמשלב מלבד הפופ הקיטשי הנודע של הבנות גם נגיעות רגאיי בולטות וקטע היפ הופ מינאז'י כמו שרק ניקי יודעת "להרביץ".

 

 

מינאז' לא מסתפקת רק בקיטשיות של ליטל מיקס והשבוע שיתפה פעולה גם עם הראפר טייגה בשירו Dip שהקליפ שלו נפתח עם כינור קלאסי מנגנת נעימה קליטה ובהמשך "באטל ראפ" בינו לבין ניקי כשהדובדבן שבקצפת זו בובה מיניאטורית של טייגה שניקי משחקת בה כאוות נפשה. הברקה.

 

 

הלסי שבורת לב: היא נזכרת בערגה בבן הזוג שהכירה בפאב נטוש, כשהייתה בודדה וחסרת כל, והפך במשך הזמן לכל עולמה. היא נזכרת בלילות התשוקה שבילתה במחיצתו במיטה הלוהטת, בריצה המשותפת בחוץ כשגשם זלעפות מרטיב הכל מלבד אהבתם אך גם בפרידה הכואבת שהותירה בה צלקות.

 

בקליפ החדש Without Me היא מגוללת את סיפור אהבתם ובעודה מתייסרת תוהה כיצד חייו נראים בלעדיה. אם אפשר לקרוא לכך חיים.

 

 

צפו: הקליפ הרשמי לסרט החדש A Star Is Born בכיכובם של ליידי גאגא ובראדלי קופר בביצוע לשיר I'll Never Love Again