סרט מנגן: איזה שיר נושא זכה כבר ל-11 מיליון צפיות?

מפרדי מרקיורי דרך אלטון ג'ון ועד ליידי גאגא: הסרטים הגדולים של העונה, ביוגרפיים או עלילתיים, מתמקדים הפעם באייקונים הגדולים של עולם המוזיקה. מה עוד בקנה?

"כוכב נולד"
"כוכב נולד" | צילום: יח"צ

רגע לפני עונת הטקסים והפרסים ולקראת חג המולד, מציפים את הרשת הטריילרים ללהיטים הקולנועיים הבאים של העולם.

 

בעוד כשבועיים יגיע לבתי הקולנוע "בוהמיאן רפסודי", אחד הסרטים המסקרנים של התקופה המספר את סיפורם ההיסטורי של פרדי מרקורי ולהקת קווין. הכניסה המסקרנת של השחקן ממוצא מצרי רמי מאלק לנעליו של פרדי מרקורי, הפכה את הטריילרים לסרט לוויראליים במיוחד, עם עשרות מיליוני צפיות. מבקרת הטריילרים ברשתות החברתיות גרייס רנדולף - מאוד אהבה.

 

אבל זמן קצר לאחר הפרסומים על הסרט של קווין, הגיעה הידיעה על... רוקטמן. הסרט שיתחרה על לבם של אותם צופים בדיוק, מעריצי קווין, יהיה "רוקטמן" שייצא אמנם רק בחודש מאי 2019, ויספר את סיפור חייו של אלטון ג'ון. הטריילר שיצא רק בשבוע שעבר כבר הגיע למיליונים רבים של צפיות. והמבקרת שלנו? היא דווקא לא אהבה את הסמיכות של הסרטים על המגה-סטארים הוותיקים.

 

 

"כוכב נולד". 11 מיליון צפיות רק לשיר הנושא | צילום: יח"צ

 

אבל עד שיגיע הסרט על אלטון ג'ון, כבר בסוף השבוע האחרון יצא "כוכב נולד", הסרט החדש בכיכובם של ליידי גאגא ובראדלי קופר. רק הקליפ הרשמי לשיר הנושא מתוך הסרט, "SHALLOW" כבר נצפה 11 מיליון פעמים ביוטיוב בלבד.

 

מהלך מיוחד ומוזר בתחום התרחש גם כן השנה, כשלהיט קולנועי הפך למעשה לבמה לקידום אלבום. זה קרה כששר כיכבה בחלק השני של "מאמא מיה", מה שהפך לסרט פרסומת לאלבום הקאברים של הכוכבת בת ה-72 ללהיטים של להקת אבבא. דווקא הקליפ לחידוש שלה לשיר SOS - נצפה פחות מהקטעים מהסרט המוזיקלי.

 

וזה עוד לא הכל, השמועות האחרונות מדברות על עוד ועוד להיטים קולנועיים מוזיקליים שיככבו על מסכינו בשנה הקרובה, בין אם זה בגרסת הדמויות החיות ל"אלאדין", או בפרויקט החדש והסודי של ריהאנה. נקווה רק שהיא תהיה שם קצת יותר טובה מההופעה הקולנועית האחרונה שלה ב"ולריאן".