עופרה באה להרים: קונצרט הגאווה השנתי של עופר ניסים

עופר ניסים בגני התערוכה, סיוון טלמור בהופעה, מחול וגם: חגיגות הגאווה ב-yes • כל ההמלצות לבילוי השבוע

עופר ניסים ,יוסי וקנין
עופר ניסים ,יוסי וקנין | צילום: יוסי וקנין

מוזיקה: Offer Nissim - Live Concert

 

מתי: 09.06, 15:00

איפה: גני התערוכה, תל-אביב

 

כמיטב המסורת, ביום שבת , 9.6, שלאחר מצעד הגאווה יחול הקונצרט השנתי בניצוחו של המפיק המוזיקאלי וה-DJ הבינלאומי עופר ניסים.

 

במהלך האירוע עופר ינגן סט מלא של 5 (!!) שעות שיכלול חומרים חדשים, לצד קלאסיקות אהובות ומוכרות, זמרים אורחים ושיתופי פעולה מפתיעים בהפקה עשירה ומיוחדת שטרם נראתה בארץ.

 

עופר ניסים אחראי בשנים האחרונות על מספר מרשים של להיטים ושיתופי פעולה מקומיים ובינלאומיים רבים וביניהם: Madonna - Ghosttown , Madonna - Living For Love, Pet Shop Boys- The Pop kids , Barbra Streisand & Donna Summer - Enough is Enough ,,MNEK - At Night , I Think About You וכמובן הלהיט עם אניה בוקשטיין - "רוקדת" אשר כבש בהצלחה מסחררת את המצעדים השונים, תחנות הרדיו ורחבות הריקודים!

 

מופע חימום: אליוט בן אליעזר ומיכל שר

 

מחיר: 280₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

מחול: להקת המחול ענבל פינטו ואבשלום פולק מציגה: "פוגה"

 

מתי: 4.06-06.06

איפה: מרכז סוזן דלל, תל-אביב

 

להקת מחול ענבל פינטו ואבשלום פולק מציגה בבכורה עולמית את "פוגה ",יצירה מהורהרת על עבר שמתעורר לתחייה, עולמות שהיו ואינם, צללים ודמויות שקורמים עור וגידים, זיכרונות שחוזרים להדהד בנפש כמו קול פנימי מרוחק.

 

היצירה החדשה בוחנת את גלגוליו של זיכרון דרך יצירת מניפה עשירה של תחושות, צבעים וקולות. ביצירה, שיתוף פעולה ראשון בין הכוריאוגראפית ענבל פינטו לבין הצ'לנית והזמרת הישראלית ,מאיה בלזיצמן, משחזרות שתי האמניות תמונות חיים שהיו, מאורעות שחלפו ודמויות שאבדו.

 

הראש והרגש הופכים לזירת שימור של זכרונות כשאת החלל הריק שהותירו כל אלה, ממלאים שברי מחשבה ומעגלי תהודה ,שמציתים מחדש למשך זמן קצוב, חוויות שנשתכחו אך לא נמחקו.

כוריאוגרפיה, עיצוב תלבושות וחלל: ענבל פינטו

עיצוב תאורה: יואן טיבולי
מוסיקה: מאיה בלזיצמן
משתתפים: אלמוג בן-חורין, תומס וולסכוט, אופיר ינאי, מרתה-לואיזה ינקובסקה, מורן מילר, עמית מרסינו, צבי פישזון, ג'וי קמין.
מנהלת חזרות: דינה זיו

 

מחיר: 120-150₪


כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

"פוגה" (צילום: רותם מזרחי ) | צילום: צילום: רותם מזרחי

מוזיקה: סיוון טלמור בהופעה

 

מתי: 06.06, 21:00

איפה: תיאטרון תמונע, תל-אביב

 

עם סיבובי הופעות על קו ישראל-גרמניה, שיתופי פעולה מהדהדים עם Full Trunk וכשבמקביל מקליטה את אלבומה השלישי עם נבחרת מוזיקאים משובחת, סיון טלמור היא כרגע אחת הזמרות העסוקות והמעניינות באיזור. אחרי שנה פורה במיוחד, היא יוצאת עם FALLING סינגל בכורה מאלבומה החדש שיפיל אתכם מהרגליים.

 

סיון טלמור, אחת המוזיקאיות המוערכות בסצנה המקומית, לא מפסיקה לכבוש פסגות חדשות. רגע אחרי שחיממה את ג'מירוקאווי עם Full Trunk, יוצא Falling, סינגל ראשון ומפתיע מאלבומה השלישי. אחרי שבאלבומה השני, Fire, עברה לשיר באנגלית והזניקה קריירה אירופית מצליחה, סיון ממשיכה לשתף פעולה עם המפיק המוזיקלי אורי וינוקור וחוברת גם לתום דרום.

Falling מציג סאונד פופי וכיוון חדש ביצירה של סיון שהולכת ומשתבחת, הולכת ומתהדקת. הקריירה המגוונת שלה הובילה אותה להופעות ברחבי הארץ בשלל אירועי מפתח, מטקס המשואות, דרך "שרים בכיכר" וטקס המכביה ועד להופעות מועדונים סולד אאוט.

 

במרץ האחרון, חברי ההרכב הסתגרו בחדר הקלטות בצפון הרחוק (אלון לוטרינגר- קלידים וגיטרה, אורי וינוקור- בס, שחר חזיזה- תופים) והקליטו את האלבום החדש בהפקתם של אורי וינוקור ותום דרום (אסף אבידן, בלקן ביט בוקס ועוד).

 

מחיר: 50-65₪

 

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

טלוויזיה: yes Rainbow

 

לרגל חודש הגאווה - יס משיקה את yes Rainbow, ערוץ VOD חדש וחינמי ב-yes המוקדש לתכנים להט"בים.

 

הערוץ מכיל לצד מיטב הסרטים, הסדרות והדוקומנטריים הלהט"בים יהיבכורות ענק חדשות ואת ספריית התכנים הלהט"בית הגדולה ביותר בארץ. הזוכה הגדול של דוקאביב 2018 - משפחה בטרנס, דוקו ישראלי על משפחה שחייה משתנים מהקצה אל הקצה כשאב המשפחה עמית מספר לאשתו גלית שתשוקתו הכמוסה היא להפוך לאישה ושהוא מתכוון סופסוף להגשים אותה, החל מ-6.6.

פוזה (POSE) הסדרה החדשה והמרגשת מרשת FX ויוצר העל הגאה ראיין מרפי ("glee", "אימה אמריקאית" "הרצח של ורסצ'ה"), היא הראשונה להציג 6 שחקניות טרנסיות בתפקידים ראשיים. הסדרה מתרחשת בניו יורק של סוף שנות השמונים, בסצינת הנשפים המחתרתית של הקהילה הגאה והמדוכאת, לעומת עידן העושר הטראמפי ששוטף את ניו יורק. החל מ-24.6.

 

ארץ אלוהים, זוכה עשרות פרסים כולל פרס הבמאי הטוב ביותר בפסטיבל סאנדנס, דרמה מרגשת על ג'וני, חוואי באנגליה המתקשה להתמודד עם רגשותיו ופחדיו המודחקים. עובד זר שהגיע לסייע בחווה, עקב פציעת אביו, מעורר אצלו תחושות חדשות ותקווה לעתיד, החל מ-12.6.

 

יו גרנט מככב בלהיט הענק הבריטי שערורייה אנגלית למדי, מיני סדרה חדשה על סיפורו האמיתי של ג'רמי ת'ורפ (גרנט), חבר הפרלמנט הבריטי שב- 1979 שהואשם ונשפט ומאוחר יותר זוכה מאשמת קשירת קשר לרצוח את מאהבו לשעבר נורמן סקוט (בן ווישו "סקייפול") שאיים שיחשוף שקיים איתו מערכת יחסים הומוסקסואלית, בעידן שבו היה זה בלתי חוקי בבריטניה. הסדרה תעלה במלואה החל מ-19.6.

 

בכורות נוספות שיעלו החודש: נציג פינלנד לאוסקר האחרון "טום מפינלנד" הנועז; "הפצע" נציג דרום אפריקה לאוסקרשאף הגיע לשורטליסט; הקומדיה השחורה "נשים שרוצחות"; הדוקו "הגיור הגאה שלי" על צעיר בריטי קתולי הבודק האם ישראל היא המקום הטוב ביותר בעולם לחיות כהומו; שתי בכורות רק ב-yes לסרטיו של הבמאי הגאה פרנסואה אוזון "פרנץ" ו"מאהב כפול".

 

בין שלל התכנים הגאים: סדרת הריאלטי "המירוץ לדראג" עם עונות חדשות וסדרת הבת "הכל בחוץ", הדרמה הבריטית "בן לוקח בת" (הראשונה בכיכובה של שחקנית טרנסג'נדרית), "3 דורות", "פרסילה מלכת המדבר", "מועדון הלקוחות של דאלאס", "ברשימה השחורה של פוטין", "שקרים בארון", "אור ירח", "הר ברוקבק", "השעות", "כחול הוא הצבע החם ביותר", "ויקטור ויקטוריה" ועוד עשרות סדרות, סרטים ודוקומנטרים חדשים ומכל השנים על חופש, אהבה, סקס, מיניות וגאווה.

 

במה: קבלת שבת - דן וולמן

 

מתי: 08.06, 10:30

איפה: צוותא 1

 

קבלת שבת תוקדש לדן וולמן - במאי, תסריטאי ומפיק קולנע ישראלי, זוכה פרס אופיר למפעל חיים לשנת 2016

על פרשת השבוע "שלח לך "- מירון איזקסון

משתתפים: גילה אלמגור, נחמן אינגבר, אפרת לביא, נלי תגר, אושרה שוורץ, יעל שוב, אורי קליין ועזרא דגן
שירה: נעמה נחום.

מנחה: שירי ארצי.

 

מחיר: 60₪


כרטיסים ניתן לרכוש כאן

 

דן וולמן (צילום: יח
דן וולמן (צילום: יח"צ) | צילום: צילום: יח"צ