מלכת הכיתה: עדי ביטי מדברת על החזרה לביה"ס והביקורת נגדה

בין שני מיליון התלמידים שיחזרו בשבוע הבא ללימודים נמצאת גם הזמרת עדי ביטי, בת ה-15, שהצליחה הקיץ להפוך לכוכבת פופ עם מיליוני צפיות ביוטיוב-וגם הצליחה למשוך אש ולעורר ביקורת

עדי ביטי
עדי ביטי | צילום: צילום מסך -

בין ההופעות, לצילומי קליפים, לראיונות לתקשורת, להקלטות באולפן, לכוכבת הפופ עדי ביטי לא היה ממש חופש גדול השנה. בדיוק כמו המעריצים שלה, גם ביטי מתכוננת בימים אלה לחזרה ללימודים- ובאחד בספטמבר, הכוכבת שמתחזקת עמוד יוטיוב עם עשרות אלפי עוקבים ומיליוני צפיות לכל קליפ, תעלה לכיתה י'. סביר להניח שהלהיט הבא שלה, לא יצריך הבנה במשוואות ריבועיות, אבל היא בכל זאת בחרה במסלול של חמש יחידות מתמטיקה, לשמחתו של הצופה נפתלי בנט.

 

עם תורים משתרכים של מעריצות, ביטי לא צריכה להילחם על תואר מלכת הכיתה בבית הספר אבל בחודשים האחרונים מצאה עצמה במלחמה מול המלכה מהכיתה המקבילה של ביצת הפופ הישראלית, הזמרת נועה קירל, גם היא רק בת חמש עשרה. הניסיון ליצור מחנות סטייל עופרה חזה וירדנה ארזי עבד טוב בשביל יחסי הציבור של שתי הזמרות, וגם הביקורות שמשך הלבוש הפרובוקטיבי שלהן לא הזיקו. יחסית לכל אחד ואחת, ובמיוחד לנערה בגילה- ביטי מחוסנת להפליא מפני הביקורת, אולי כי בגיל חמש עשרה היא כבר למדה את השיעור של המבוגרים: לתת לקהל את מה שהוא רוצה.