ממריאים יחד: מוש בן ארי ואברהם טל סיפקו מופע בלתי נשכח שלא רואים בכל יום
מהרגע הראשון ועד הצליל האחרון, שני הזמרים האהובים הובילו את הקהל למסע מוזיקלי שנע בין רגעים אינטימיים ומסיבה סוחפת. הלהיטים הגדולים, השיר החדש והחיבור הטבעי והמיוחד של שני המוזיקאים, יצרו הופעה עוצמתית, מרגשת ויוצאת דופן - ובהחלט אחת הטובות שהיו בישראל בשנים האחרונות
יש מופעים שמורכבים מרשימת שירים מוצלחת, ויש מופעים שמצליחים לייצר חוויה שלמה שמתחילה הרבה לפני שהאמן הראשון עולה לבמה, וממשיכה הרבה אחרי שהצליל האחרון דועך. כך בדיוק הרגיש אמש (שבת) המופע המשותף של מוש בן ארי ואברהם טל במתחם קו רקיע בפארק אריאל שרון. השניים משתלבים בשירים אחד של השני, ועושים זאת באופן טבעי ומרגש. בדרך עברו על כל השירים הגדולים, על כל אבני הדרך בקריירות המפוארות, היישר משוטי הנבואה ולהקת "שבע" שאיתן פרצו ומתחילת הדרך של שניהם.
כבר בכניסה הורגש שמדובר באירוע יוצא דופן, עם דוכני ביגוד, מתחם ישיבה עם ערסלים ודי.ג'יי. שניגנה ברקע, ישר הכניסו לאווירת פסטיבל קיצית היפית שעטפה את הקהל שנכנס, והגיע לחגוג את המפגש בין שניים מהמוזיקאים הטובים והאהובים בישראל. מול השקיעה שנצבעה בגוונים של ורוד וכתום, נדמה היה שהכול כבר מוכן לרגע שבו המוזיקה תיקח פיקוד.
כתבות נוספות במדור תרבות ובידור:
האורות כבו, זמרות הליווי עלו וגם הלהקה שהתחילה לנגן אינטרו סוחף שמילא את המתחם, ואז הגיע הרגע הראשון של הקסם. אברהם טל פתח עם השיר "דרך" של בן ארי, שהצטרף כמה רגעים לאחר מכן, ומהשנייה הזו היה ברור שמדובר בחיבור טבעי לחלוטין ומיוחד במינו. כל אחד מעניק לשני מרחב, מחזק אותו ומוסיף צבע אחר לביצועים. בין שיר ושיר, קשה היה להשתחרר מתחושת הצמרמורת שליוותה את הערב כולו מהחיבור המיוחד של שני היוצרים הגדולים. "הימים עוברים", "מסע ומתן" ו"אם את הולכת" הגיעו בזה אחר זה, כשהם מקבלים טוויסט מעניין כשהשני שר, ומעניק ללהיטים המוכרים חיים חדשים. הפתיחה הרגישה כמו מסע רגשי, שהפך בהדרגה למסיבה גדולה וכיפית, שהייתה תוצאה של שיתוף פעולה מהטובים שנראו בשנים האחרונות. בהמשך, הצמד ביצע את השירים "את", "אורות" ו"ממריאים"' שבו טל לקח חלק פעיל במיוחד, כשניגש אל עמדת התופים וניגן יחד עם הלהקה ומוש לאורך כל השיר, ויחד הם הרימו את הקהל על הרגליים.
אחד מרגעי השיא הגיע כשהמופע חזר לרוח תחילת שנות ה-2000, אל ימי שוטי הנבואה ולתחילת דרכו של מוש. זו הייתה נסיעה בזמן, וההתרגשות הורגשה היטב. למרות שמאז עברו לא מעט שנים, השניים הצליחו לבצע את השירים "אין אני", "ידיעה", "הנה הוא בא", "הזמן עושה את שלו" ו"יה" באופן מושלם ובעוצמה אדירה, כשהלהקות של שני היוצרים שמלוות אותם מוסיפות גרוב ואנרגיה בלתי נגמרת. בתוך כל החגיגה הזאת, הגיע גם רגע חדש ומרגש במיוחד - הביצוע הראשון של "מה אם הייתי", השיר המשותף החדש של טל ובן ארי, שנכתב במיוחד לרגל שיתוף הפעולה וסבב ההופעות המשותף (שיתקיימו בפעם הבאה ב-23 ביולי וב-25 ביולי). למרות שמדובר בשיר שטרם הספיק להפוך ללהיט, הוא השתלב בטבעיות מוחלטת בין הקלאסיקות והתקבל בחיבוק גדול מצד הקהל.

אם החצי הראשון של הערב היה מרגש, הרי שהחצי השני כבר הפך את קו הרקיע לרחבת ריקודים ענקית, שהתחילה בשיר "ואיך שלא", בגרסת הקאבר של המצוינת של מוש לשירו של אריאל זילבר, שהצית מחדש את ההתלהבות, ומשם המשיכו עם "מחוזקים לעולם" בעוצמות שהרעידו את המתחם כולו. אחר כך הגיע "מי לא יבוא", שהפך לשירת המונים אחת גדולה, ואחריו "אנצל", אחת מפסגות הקריירה של בן ארי. טל פתח את השיר ברכות אופיינית, רגע לפני שהתופים והלהקה נכנסו בכל הכוח והקהל קפץ, שר ורקד כאילו מדובר בשיר חדש שיצא רק אתמול.
לקראת הסיום - כשהגיעו תורם של השירים "שבוע טוב", "כמו בחיים" ו"אח שלי מתחתן" - כבר לא היה צורך לעודד את הקהל לעמוד על הרגליים, פשוט כי איש כמעט לא נשאר לשבת. מיד אחריו השניים עשו ביצוע יוצא דופן לשיר "הילדים קופצים", שזכה בהמשך לעיבוד טראנס אלקטרוני שגרם לכולם לרקוד והביצוע הפך את המקום למסיבה טבע אחת גדולה, שבה אלפי אנשים שרו בקול ורקדו בלי הפסקה.
הבחירה לוותר על הדרן העניקה תחושה שהמופע זרם כמקשה אחת, ללא עצירות מיותרות. "קול גלגל" הוביל את הישורת האחרונה בקולו המיוחד של טל, אחריו הגיע "שיר למעלות", שהפך בן רגע לתפילה מרגשת ומלאת עוצמה, ולבסוף הדובדבן שבקצפת ושיתוף הפעולה המוכר והאהוב שלהם יחד, לשיר "ג'ה איז וואן" חתם את הערב בתחושת אחדות וחופש, בדיוק הערכים שמלווים את שני האמנים לאורך השנים.
החיבור בין מוש בן ארי ואברהם טל לא מרגיש כמו גימיק שנועד למלא אולמות, אלא כמו מפגש מוזיקלי שהיה צריך לקרות מזמן. שני יוצרים עם עולמות דומים, קולות מיוחדים ויוצאי דופן מצליחים לייצר יחד מופע מוזיקלי יוצא דופן שנע בין אינטימיות ורייב, בין תפילה ומסיבה, ובין נוסטלגיה והתחדשות. עם להקה מצוינת, הפקה מוזיקלית עשירה ועיבודים חכמים, השניים מספקים חוויה שמצליחה לרגש, להקפיץ ולחבר בין דורות של קהל. אם לשפוט לפי האנרגיות שנשארו באוויר גם אחרי הצליל האחרון, "אברמוש" הוא הרבה יותר ממופע משותף - זו אחת מהחוויות וההופעות הטובות שהיו בשנים האחרונות, ובטח אחת המהנות שבהן.

