בכורה: חיים אוליאל וסנגיט מחברים מרוקאית ומוזיקת עולם

המוזיקאיסנגיט סגל מארח את חיים אוליאל והזמרת אודליה אוקנין ב"קולות חוזרים"

זמן צפייה: 04:04

חיים אוליאל נחשב כבר שנים לסנדק המוזיקה המרוקאית והחיבור שלה עם צלילים אחרים, כמו רוק ופופ, עוד מימי להקת "שפתיים". כעת הוא מתארח בפרויקט של היוצר והמפיק המוזיקלי סנגיט סגל, יחד עם הזמרת אודליה אוקנין, בשיר "קולות חוזרים". החיבור ביניהם משלב עברית, מרוקאית ויצירה בהשראת מוזיקת הגנוואה שמקורה במרוקו. הטקסט מדבר על תהליך היצירה עצמו, כמיהה להשראה חדשה ישנה וחיבור לשורשים.

 

עוד ברשת בידור ותרבות:

מהם המוצרים הנמכרים ביותר של "משחקי הכס"?

מרגש: ג'סטין ביבר מפתיע ילדים חולים בביה"ח

רדיוהד: הלהקה שהפכה לי את הלב וסידרה לי את הראש

חיים אוליאל
חיים אוליאל

בהקלטת השיר "קולות חוזרים" השתתפו לא פחות מ-16 נגנים וחמישה זמרים. זהו הקטע השישי בפרויקט הוידאו קולאז' המוזיקלי "STUDIO SESSIONS" של סנגיט סגל, שמשתמש בשיטת הפקה לא שגרתית. הוא מקליט את הזמרים והנגנים באלתור חופשי, ללא אוזניות, ואחר כך מעבד את כל החומר שנאסף לכדי יצירה שלמה. כך למעשה המוסיקה כותבת עצמה, תוך כדי התהליך, וכל משתתף מביא את הרעיונות והצבע המיוחדים שלו. כאמור, בשיר הספציפי הזה מדובר על 16 מוזיקאים שתרמו את חלקם בנגינה.

סנגיט
סנגיט

סנגיט סגל הוא נגן כלי הקשה ותיק, שיצר, הקליט והופיע עם אמנים רבים, ביניהם חווה אלברשטיין, קרולינה, לאה שבת, ארקדי דוכין, דין דין אביב, קותימאן וגיא מר. בימים אלו, במקביל לפרויקט, הוא עובד על EP חדש של ההרכב "AFROLOVE". אודליה אוקנין המכונה "ראסטה" היא זמרת ויוצרת שהופיעה עם מוקי, עידן K ו"פשוטי העם". במקביל היא חברה כבר 15 שנה בלהקת "טררם" בה היא גם רוקדת ומתופפת.