מהם המוצרים הנמכרים ביותר של "משחקי הכס"?

עם שידור פרק פתיחת העונה השביעית של הסדרה, עלייה בכמות הרכישות של המרצ'נדייזניג מבית HBO

זה לא משנה אם אתם נאמנים לבית סטארק או תומכים נלהבים של בית לאניסטר, אם אתם מעריצים מושבעים של "משחקי הכס" סביר להניח שהזמנתם מהאינטרנט איזו חולצה או שתיים עם הכיתוב "Winter Is Coming" ושאולי גם התפתתם לרכוש את הסיכה האלמותית של ימין המלך רק כדי להבין שאין לכם ממש מה לעשות איתה.

כבר קניתם כזאת? | צילום: צילום מסך: אתר HBO

עוד במשחקי הכס:

100 דמויות, שאלון אחד. בדקו: האם אתם מומחים למשחקי הכס? 

אזהרת ספויילרים: מה קרה בפרק פתיחת העונה השביעית?

בשלוש שאלות בלבד: איזה דמות אתם ממשחקי הכס?

לקראת העונה החדשה של משחקי הכס שהחלה ממש לפני כמה שעות, חל זינוק בהזמנת מוצרי הסדרה באתרים בחו"ל. חולצות, כוסות, שרשראות וסיכות הן רק חלק קטן ממה שמעריצי הסדרה מזמינים. בימים אלו אתרים שונים מדווחים על טירוף סביב הזמנות אביזרים נלווים כמו  צמידים, כובעים, חולצות, מדבקות, כדורים, תיקים ועוד.

כל מה שתרצו. משחקי הכס סטייל | צילום: צילום מסך: אתר HBO

אנטון גולדשטיין, שותף בחברת ZIPY המציעה ממשק בעברית לרכישת מוצרים באיביי, חשף את הפרטים הבאים על קהל הקונים: "כל שנה אותו דבר, אנו רואים עליה ניכרת במכירות של כל מני אביזרים לסלולר ואקססוריז עם נושא מרכזי של משחקי הכס". ככל שהפרק דרמטי יותר, ניתן לראות קפיצה יותר גדולה ברכישה של דברים שקשורים לסדרה. רוב הקונים הם דווקא גברים בגילאים 24-35 ולא נשים שבדרך כלל יותר פעילות בקטגוריות האלה. בכללי ניתן להשוות את הרכישות האלו לרכישות של דברים של הקבוצה שאתה אוהד בכדורגל. ברגע שבמהלך הסדרה מת מישהו מ"קבוצה" המתחרה, אתה רוכש דברים כדי לתמוך בקבוצה שלך. ממש רואים עליות חדות של מוצרים שנרכשים אחרי פרקים שבהם מישהו מת. אנחנו משערים שזה בגלל ההתרגשות והקשר החזק שדמויות יוצרות אצל הרואים והופכים אותם בסופו של יום למעריצים".

[brightcove_iframe video_id='entertainment-television-news-019' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_8kqi1s1h' duration='108'']

עובדה מעניינת נוספת היא שרוב המוצרים הנרכשים קשורים או לחאליסי או למשפחת סטארק, כנראה שאלו הדמויות שיוצרות את רמת ההזדהות הגבוהה ביותר בסדרה. בין המוצרים ניתן לראות תליונים וטבעות שהדמויות עונדות במהלך הסדרה, אך המוצר הכי נמכר הוא כנראה חולצות, שנרכשות בכמות לא מבוטלת.

אתר הסדרה הרשמי של רשת הכבלים HBO מציע לגולשיו מוצרים מקוריים של הסדרה במגוון רחב, אבל כרגע לא בטוח שהוא עובד כמו שצריך. הקרנת פרק פתיחת העונה זכה לפופולאריות כה רבה כך שהאתר קרס.

Winter Is Here #winter #gameofthrones #hbo

A post shared by InstaThrones (@gameofthronesnotofficial) on

העונה השביעית של "משחקי הכס" – משודרת בימי שני ב-04:00 ו-22:00, ב-HOT HBO וב-HOT VOD, ב-yes Oh ו- yes VOD ובסלקום טיוי.