חצי גמר אירוויזיון 2017: היה זה לא טוב, היה רע לתפארת

חצי הגמר הראשון של האירוויזיון ששודר אמש (שלישי), היה מפגן ענק של חוסר כשרון, תלבושות שהיו צריכות להישאר בראשם של המעצבים, ושירים שהפכו לשעמום חסר תקדים

זמן צפייה: 01:49

נכון, רבים חושבים שתחרות האירוויזיון השנתית הפכה עם השנים לפריק שואו, אליה שולחים את ההזויים וההזויות מבנינו כדי להתחרות מי מביניהם הוא המוזר ביותר. אבל זו דעה של אנשים שלא באמת עוקבים או מבינים בתחרות או כאלו שראו הופעה ביזארית של אחת המדינות והשליכו מהפרט אל הכלל. כאלו אתם.

| מונטנגרו  - מאיזה מועדון הוציאו אותך?

[youtube_embed youtube_id='rQ1BXJpfa4I']

חצי הגמר הראשון ששודר אמש (שלישי) הוכיח שאתם לפעמים צודקים. לא ברור אם זו ההפקה של אוקראינה, המדינה המארחת שזכתה בשנה שעברה, או קונספירציה פוליטית שהפכה את המשדר למפגן מביך של חוסר כשרון חסר תקדים.

מתוך 18 המדינות שהתחרו אמש, רק 10 עלו לגמר הגדול במוצ"ש הקרוב, אך היה קשה למצוא אפילו שלושה שירים שהיו ראויים לעבור שלב, שלא לדבר על להיקרא שירים ראויים. מונטנגרו שלחו צמה ארוכה מחוברת לבחור ששיקרו לו יותר מידי פעמים כשאמרו לו שהוא יודע לשיר או לרקוד, אזרבייג'אן הביאה ראש סוס ו"זמרת" שנכנס בה דיבוק וקפריסין שלחה שוב את השיר שהיא שולחת כבר עשור, ופשוט שינתה לו את המילים.

| אזרביג'אן - למה באת?

[youtube_embed youtube_id='wY1fN0R5vXY']

אבל גם מעט השירים שהיו טובים, או לפחות הראו פוטנציאל בקליפ הרשמי שהגישו לתחרות, לא צלחו את מבחן הבמה החיה. השבדי שהגזים עם הבוטוקס לא דייק, האוסטרלי עם הגבות נתן זיוף א-לה הראל סקעת של 2010, הדיווה היוונית שכחה את הטון בו אמורה לשיר, וארמניה (הפייבוריטית האישית שלי) פשוט לא הצליחה לעמוד בציפיות שיצר הקליפ המצוין.

| פורטוגל - מהפכה בטבלת ההימורים

[youtube_embed youtube_id='0td62XxnjBk']

בסופו של דבר, אירופה הצליחה לצמצם את המבחר והעלתה לגמר את ארמניה, אוסטרליה, אזרביג'אן, בלגיה, קפריסין, יוון, מולדובה, פולין, פורטוגל ושבדיה.

בחמישי יעלו פרפומרים מ-18 מדינות נוספות, ביניהם אימרי, שינסו לתפוס את עשרת המקומות האחרונים בגמר הגדול. אך בינתיים, לאחר הופעתו המשונה, הסקרים הקפיצו את הזמר מפורטוגל למקום הראשון ודחקו את איטליה למקום השני. מותח לא יהיה, אבל את רמת האיכות הנמוכה, תמיד אפשר להמשיך לשבור.

| תקציר חצי הגמר הראשון

[youtube_embed youtube_id='nW1TNNwxsq8']

עוד באותו נושא:

מאימרי ועד איטליה: ההימורים לאירווזיון 2017