דודו טסה והכוויתים מארחים את נסרין קדרי במופע בינלאומי בישראל

לפני סיבוב ההופעות במסגרתו יחממו את רדיוהד בארה"ב ובארץ מגיעים דודו טסה והכוויתים להופעה בפסטיבל האביבי של ראשל"צ

לאחר שזכו לכבוד בינלאומי כאשר נבחרו לחמם את הלהקה המצליחה "רדיוהד" במהלך סיבוב הופעות בארצות הברית, דודו טסה והכוויתים יופיעו באירוע יוצא דופן בישראל.

דודו טסה

מדי שנה פסטיבל האביב הבינלאומי של ראשון לציון, מציג הפקות איכות בינלאומיות בתחום המחול, המוזיקה והריקוד לצד הפקות מקור ישראליות. ב-22 במאי הוא יוצא לדרך בפעם ה- 18 עם רפרטואר מובחר של מופעים מסקרניים ויוצאי דופן, בינהם גם טסה והפרוייקט הבינלאומי המצליח שלו שיארחו בפסטיבל את הזמרת הים תיכונית האהובה נסרין קדרי.

הפסטיבל יתקיים בהיכל התרבות בעיר בין ה-22 ל-27 במאי. חוץ מטסה וקדרי, במסגרת הפסטיבל צפויות עוד הופעות רבות ומעניינות. הבוזוקאי והמלחין היווני הענק, כריסטוס ניקולופולוס יארח את גדולי הזמר היווני פיצה פאפאדופולו וסטליוס דיוניסיו בחגיגה יוונית, הבלט הישראלי בבכורה עולמית במופע בהשראת סיפור חייה של אידית פיאף, ההרכב הספרדי הסוחף לוס ויואנקוס במופע חדש והתזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון תופיע בהפקה מיוחדת לפסטיבל.

כריסטוס ניקולופולוס
כריסטוס ניקולופולוס
לוס ויונקוס
לוס ויונקוס

פסטיבל האביב הבינלאומי של ראשון לציון, הפך במרוצת השנים למסורת ומציין  18 שנה להיווסדו. השנה מציג הפסטיבל קו אומנותי ייחודי בתחום המחול, המוזיקה והריקוד של יוצרים מאיטליה, יוון, ספרד, בואנוס איירס ויוצר מגוון משובח של הופעות יוצאות דופן.

עוד ברשת תרבות:

כל מה שאתם חייבים לדעת לפי ש"שקרניות קטנות" מסתיימת

בחנו את עצמכם: עד כמה אתם מכירים את טיטאניק?

מתמודד הישרדות נחשף כטרנסג'נדר

מי הישראלי שיככב בהישרדות ספרד?