כל מה שחייבים לדעת לפני הסיום של "שקרניות קטנות"

סדרת הנעורים הפופולארית מגיעה לסיומה עם שידור עשרת הפרקים האחרונים. אספנו עבורכם את כל מה שחשוב לזכור רגע לפני הסוף הדרמטי

זמן צפייה: 00:35

אם גם אתם מעריצים של הסדרה או לפחות עוקבים אחריה, אתם ודאי יודעים שהיא רבת תהפוכות ומלאה בפרטים קטנים ודמויות משנה שקשה מאד לזכור. לכן, לקראת שידור עשרת הפרקים האחרונים בהחלט, לקטנו עבורכם את הפרטים הכי רלוונטיים שכדאי לזכור. אז הכינו את עצמכם, אתם הולכים להיות בהלם מכל מה שכבר הספקתם לשכוח מאז הפרק האחרון ששודר באוגוסט.

via GIPHY

את נקודת השיא של הסדרה את ודאי זוכרים, בה התברר ש-A, מי שאמלל את חייהן של חמש הגיבורות במהלך כל העונות, הוא למעשה היא. סיסי דרייק הידועה גם כשרלוט דילורנטיס, שנולדה כצ'רלס, אחיהם הבכור של ג'ייסון ואליסון כביכול (לאחר מכן מתגלה שהוא בעצם הבן של דודתם מרי דרייק). הצלחתם לעקוב? צ'רלס נשלח לראדלי כילד שם עבר מהפך והפך לשרלוט בסיפוך ארוך ומפורט שהתגלה בסוף העונה השישית של הסדרה. לאחר שסיסי משתחררת מראדלי בשנית שם אושפזה בכפייה בעקבות מעשיה כ-A, היא נרצחת.

  1. הרצח של שרלוט טרם פוענח והרוצח עדיין מסתובב חופשי. מיד לאחר הרצח, חמש הגיבורות חזרו לקבל הודעות מאיימות כפי שהיות רגילות לקבל מסיסי. אבל הפעם השולח מזדהה כ- A.D. אותו סטוקר גם מנסה לגלות מי הרוצח של שרלוט. אז מי זה A.D? כרגיל כולם חשודים, הגיבורות כמובן, נואל קהאן, הארוסה של טובי, ג'נה וכל שאר הדמויות. משום מה אף אחד לא חושד באליסון, שרשי התיבות שלה הם באמת A.D. הפוך על הפוך?

via GIPHY

 2. ספנסר נורתה במאבק האחרון. מצבה לא ידוע. ג'נה חשודה בירי אבל כנראה זה היה A.D.

via GIPHY

3. סוף סוף נפטרו מנואל קהאן! באותו מאבק ראשו נערף. אופס.

[youtube_embed youtube_id='d2oijCRgLHQ']

4. לא ברור מה עלה בגורלה של ג'נה במאבק, אולי היא נחטפה על ידי A.D אולי היא משתפת פעולה. לא ברור אבל יש לנו הרגשה שזאת לא הפעם האחרונה שראינו אותה.

via GIPHY

5. חיי האהבה של כולם בבלאגן היסטרי. האנה נפרדה מהארוס שלה, כיילב תקוע בינה לבין ספנסר, ברור כשמש שלספנסר יש עדיין רגשות כלפי טובי שמאורס למישהי אחרת, מה שלא מונע ממנה לפתח מערכת יחסים משונה עם שוטר מבוגר. אמילי די לבד כרגיל ובת זוגו לשעבר של עזרא נותנת סימן חיים בדיוק אחרי שהוא הציע נישואין לאריה.

via GIPHY

6. טובי וארוסתו נפצעו בתאונת דרכים ולא ברור אם הם חיים או מתים.

F1

7. לאמילי היה רומן מהוסס עם שרה הארווי שהתגלתה כמרושעת ואז מתה. ועכשיו היא מדי פעם מפלרטטת עם אליסון ושומרת את פייג' על אש קטנה.

via GIPHY

8. אליסון בהריון. כנראה מבעלה המרושע ד"ר אליוט רולינס שהאנה דרסה למוות. אבל אולי הביצית בכלל שייכת לאמילי שכזכור בזמן שאתם עובדים בעבודות זמניות כדי לממן את הלימודים, אמילי הרוויחה את לחמה ממכירת ביציות.

via GIPHY

9. דודתה של אליסון, מרי דרייק, סיפרה לספנסר שהיא האמא הביולוגית שלה, מה שהופך את ספנסר לאחותה הביולוגית של שרלוט. כל זה קורה רגע אחרי הירי. אחלה תזמון.

[youtube_embed youtube_id='vAyJI7nGvuc']

10. דמויות שלא ברור מה נסגר איתן אבל הם עדיין בתכנית מאיזשהי סיבה: פייג', ג'ייסון, לוקאס, רן ומונה. ובטוח שכחנו עוד כמה.

11. לא רק הרוצח של שרלוט נמצא בגדר תעלומה. אנחנו עדיין לא יודעים מי רצח את ג'סיקה דילורנטיס ואת שרה הארווי.

12. הסדרה הזאת צריכה להיגמר, אין ספק. העלילה כבר הסתבכה מדי, הפכה לאופרת סבון של ממש ונוצרו בה יותר מדי חורים. אנחנו רק מקווים שיספקו לנו תשובות לכל השאלות החשובות.  או לפחות לאלו שאנחנו זוכרים לשאול.

העונה האחרונה של "שקרניות קטנות" משודרת מדי שישי ב-17:15 ב-HOT3 וב-HOT VOD

עוד ברשת תרבות:

בחנו את עצמכם: עד כמה אתם מכירים את טיטאניק?

מתמודד הישרדות נחשף כטרנסג'נדר

מי הישראלי שיככב בהישרדות ספרד?