אביב גפן קורא לנתניהו להתפטר: "מגיע לנו מנהיג ולא עריץ פרנואיד"

מול אלפי מעריצים קרא אביב גפן לראש הממשלה להתפטר: "אם אתה באמת גבר, תתפטר"

זמן צפייה: 03:19

כבר 20 שנה שהזמר אביב גפן רוצה שינוי, ונדמה שגם היום כמו אז הוא לא מפחד להביע את דעותיו הפוליטיות על הבמה, ונחשב בצדק לעיני רבים לאחד האמנים האמיצים ביותר בתעשייה המוזיקלית.

אמש (ד'), מול קהל של אלפי מעריצים שבאו לשמוע את גפן ולהקתו "התעויוט" מבצעים את האלבום האייקוני "עכשיו מעונן" לרגל 20 שנה ליציאתו, גפן שוב הוכיח שאמנם עברו שני עשורים, אבל הוא עדיין לא מפחד להביע את דעותיו ופנה באופן אישי לראש הממשלה, בינימין נתניהו להתפטר מראשות הנהגת המדינה תוך כדי שהוא משתמש במילים קשות ומעביר ביקורת על מצב המדינה.

באמצע שיר המחאה של גפן "עכשיו מעונן", עצר גפן את ההופעה ודיבר אל המעריצים במקום וסיפר על תחושותיו לנוכח המצב הפוליטי במדינה: "אני לא יודע מה אתכם, אבל מה שקורה פה בישראל לאחרונה מגעיל אותי. המקום הזה נהיה ממקום מאוד מופלא, למקום מושחת. גדלנו על עריץ בשם ביבי נתניהו שעושה מה שהוא רוצה".

רוצים שינוי? אביב גפן כובש את הקהל המשולהב
רוצים שינוי? אביב גפן כובש את הקהל המשולהב

גפן המשיך בנאום וקרא מעל הבמה לביבי להתפטר, "ליבי גם עם הימין וגם עם השמאל, מגיע לנו מנהיג אמיתי, ולא אדם פרנואיד ולחוץ. אי אפשר שישראל תתנהל תחת ראש ממשלה שנמצא תחת חקירה ומגיע לנו שהוא יתפטר וילך הביתה. מגיע לנו מנהיג ולא עריץ פרנואיד חברים.  אני הולך להפגין לכיכר, כי זכותי כאזרח. כי אני רוצה ישראל אחרת. ישראל היום היא ישראל מושחתת. זה מתחיל מלמעלה בממשלה".

רגע לפני שחזר להמנון המחאה קרא גפן מעל הבמה באופן אישי לראש הממשלה: "אני קורא מכאן לביבי נתניהו: אם אתה באמת גבר, תתפטר. אם אתה בטוח בעצמך וחזק, אז כנראה תבחר מחדש. כי תהיה הוגן לעם שלך, כי אתה אדם מאוד מאוד לא הוגן. כי גם לי וגם לדור שלי מגיע לבוא שינוי במקום הזה".

עוד ברשת סלבס:

פרסום ראשון: פאר טסי נתפס נוהג ללא חגורה

כל הפרטים על חתונתם של אדוה דדון וגלעד שלמור

פרסום ראשון: קרן מיכאלי בזוגיות חדשה

מיליון או דולר: בכמה משכיר אייל גולן את הפנטהאוז שלו?