פסטיבל התמר ה-23: טונה, חנן בן ארי, עומר אדם, פאר טסי ונינט

הפסטיבל המסורתי יתקיים גם השנה בחול המועד סוכות, ובמשך ארבעה ימים יופיעו אמנים ואמניות למרגלות המצדה ולפסגת ההר, במופעי שקיעה וזריחה • הופעות נוספות יתקיימו גם בקיבוץ עין גדי ובפארק נחל אמציהו • בין היתר, מירי מסיקה תארח את קרן פלס, בניה ברבי יארח את לאה שבת ובערב אחד יופיעו גם נגה ארז וגם יסמין מועלם

טונה
טונה | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

פסטיבל התמר המסורתי יחגוג השנה 23 ויתקיים בין התאריכים 6-2 באוקטובר, חול המועד סוכות, בארבעה מוקדים שונים: היכל מצדה, פסגת המצדה, קיבוץ עין גדי ופארק נחל אמציהו. לאורך ארבעת ימי הפסטיבל יופיעו בין היתר עומר אדם, חנן בן ארי, טונה, אביב גפן ונינט טייב. כרטיסים ניתן לרכוש באתר טיקטמאסטר.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

את הערב הראשון בהיכל מצדה יפתח אלון אולארצ'יק, כשמיד אחריו יעלו על הבמה חברי "זהו זה!" - אבי קושניר, גידי גוב, דבל'ה גליקמן, מוני מושונוב ושלמה בראבא; באותו הלילה ולאור הזריחה, מירי מסיקה תארח את קרן פלס על פסגת המצדה.

גידי גוב, אבי קושניר, שלמה בראבא, דובלה גליקמן, מוני מושונוב
זהו זה! | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ביום השני, 3 באוקטובר, פאר טסי וחנן בן ארי יופיעו בהיכל המצדה; תחת עץ הבאובב בקיבוץ עין גדי, יופיעו חברי "אינדי ילד" ובהמשך יתקיים במקום מופע משירי יצחק קלפטר; בפארק נחל אמציהו תופיע דניאלה ספקטור; בקיבוץ עין גדי תתקיים הופעה של אריק סיני; באותו הלילה, על פסגת ההר, בניה ברבי יארח את לאה שבת.

ביום השלישי יופיעו בזה אחר זו מוש בן ארי, נינט טייב, ברי סחרוף, אביב גפן והתעויוט, וההרכב האלקטרוני אינפקטד מאשרום; בפארק נחל אמציהו יתקיים מופע של "אינדי ילד" ושל האחיות כרקוקלי; בלילה, על פסגת המצדה, ייערך מופע אקוסטי מיוחד של טונה - מופע שיתקיים גם בלילה שאחרי.

ביום הרביעי יחתמו את הפסטיבל הופעות של יסמין מועלם, עומר אדם, נגה ארז, פול טראנק והתקווה 6.