אדל פותחת את הלב ומדברת על ההורות ודכאון אחר לידה

הזמרת אדל מספרת בראיון חדש על הדיכאון שחוותה אחרי הלידה, ועל הדרך שבה הצליחה להתגבר עליו

הזמרת אדל רגילה לכבוש את מצעדי ההשמעות והמכירות עם שירי האהבה והבלדות קורעות הלב שלה. עכשיו בראיון חדש וחושפני, אדל פותחת את הלב ומספרת על הקשיים שלאחר הלידה והחיים החדשים.

בראיון המרגש אדל מספרת על התקופה שלאחר לידת בנה הראשון ועל כך שסבלה מדיכאון שאחרי לידה, ועכשיו היא מפחדת להביא לעולם ילד נוסף – ככה היא חושפת למגזין "וואניטי פייר". אדל מספרת שאחרי שהיא ילדה את הבן שלה אנג'לו, היום בן ארבע, היא הרגישה שהיא עשתה את טעות חייה. "הידע שלי על דיכאון אחרי לידה" היא אומרת "הוא שאת לא רוצה להיות עם הילד שלך, או שאת פוחדת שתפגעי בו או שאת לא עושה עבודה טובה". אבל אצלה, היא מספרת – זה לא היה המקרה. "הייתי אובססיבית לילד שלי, אבל הרגשתי שעשיתי טעות ושאני לא כשירה מספיק להיות אמא. הדיכאון יכול להגיע בכל מיני צורות".

עוד ברשת סלבס

קים קרדשיאן שוברת שתיקה לראשונה מאז שוד המיליונים

טום קרוז אוחז בחברה חדשה

סקר: מי המפורסם עם תחפושת ההאלווין הכי טובה?

פותחת את הלב. אדל ( צילום מסך vanity fair (
פותחת את הלב. אדל ( צילום מסך vanity fair (

בסוף היא החליטה לתת לעצמה ערב חופשי פעם בשבוע שבו היא תוכל לעשות מה שהיא רוצה, בלי התינוק. כשאחת החברות שלה שאלו אותה אם זה לא גורם לה להרגיש רע עם עצמה, היא הודתה שכן, אבל שהיא תרגיש רע יותר אם לא תעשה את זה. אדל גם הודתה שבגלל הדיכאון שהיה לה לאחר הלידה, היא פוחדת כרגע להביא ילד נוסף לעולם כרגע.

 

 

❤️ @vanityfair

A photo posted by @adele on


למרות החששות, היא שמחה לספר שהתקופה הקשה מאחוריה ושהיא אוהבת את הבן שלה יותר מכל דבר אחר בעולם. עדיין - היא מנסה לפנות לעצמה כמה דקות ביום שבו היא תוכל לעשות כל מה שהיא רק רוצה.

צילום מסך: vanity fair
צילום מסך: vanity fair

 

צילום מסך: vanity fair
צילום מסך: vanity fair

 

צילום מסך vanity fair
צילום מסך vanity fair

 

Atlanta, GA / Philips Arena / Oct 28

A photo posted by @adele on