טרנטולות: סטטיק ואגם בוחבוט בקליפ חדש

שלושה שבועות אחרי שהוציא את אלבום הבכורה שלו ומיתג את עצמו מחדש, סטטיק משחרר קליפ לאחד מהשירים המצליחים של האלבום יחד עם הזמרת אגם בוחבוט. אבל איך שחר חיון ועילי צ'פמן הצטרפו לחגיגה?

סטטיק, אגם בוחבוט
סטטיק ואגם בוחבוט - "טרנטולה" | צילום: מתוך הקליפ

סטטיק ואגם בוחבוט משתפים פעולה - ולא בפעם הראשונה. אחרי הלהיטים "העיר הגדולה" ו"מנגלים", חברו השניים שוב, הפעם לטובת ביצוע השיר "טרנטולה" שהושק עם אלבום הבכורה שלו. הבוקר (ב') הם משחררים קליפ חדש וצבעוני לשיר המצליח.

כתבות נוספות בתרבות ובידור

מרגע יציאת האלבום ועוד לפני יציאת הקליפ, השיר "טרנטולה" הפך ללהיט. מדובר בשיר קצבי שמספק לנו זווית מאוד מעניינת על השניים, במיוחד על אגם שחושפת בפנינו לראשונה צד מאוד בוגר מצידה. בוחבוט מפגינה צבע קול מאוד מיוחד ושונה שלגמרי גורם לנו להתאהב בה.

 

הקליפ החדש נוצר במסגרת שיתוף פעולה בין חברת "אורבניקה" לסטטיק ואגם שגם משמשים כפרזנטורים של החברה. ועל כן, לוקחים בו חלק גם כוכבת הטיקטוק שחר חיון והשחקן הצעיר עילי צ'פמן שגם הם חלק ממשפחת המותג. את הקליפ המושקע והצבעוני שמתרחש בנוף מדברי וגורם לנו להתגעגע לקיץ ביים הבמאי והמפיק רומן בוצ'אצקי מחברת ההפקות, המיתוג והאסטרטגיה לאומנים ROMS.

בעוד כחודש, ב-3 באפריל, סטטיק הולך לעשות צעד נוסף בקריירה ומאוד משמעותי כשיעלה על במת היכל מנורה לראשונה לבדו במופע לייב בליווי נגנים, עשרות רקדנים ואורחים מיוחדים שיכלול את להיטי האלבום לצד הלהיטים האהובים של "סטטיק ובן אל". "אני מתרגש כמו שלא התרגשתי בחיי," מספר סטטיק. "הרבה זמן לא פגשתי את הקהל שלי ואני הולך לתת להם את שואו חיי - חוויה מרגשת ומטורפת עם כל הלהיטים וכל החברים שיצטרפו אליי לערב חד פעמי שנזכור כל חיינו".