פתחו יומנים - כי הוא חוזר: דיג'יי טייסטו יופיע בישראל

הדיג'יי הגדול בכל הזמנים, כפי שהכתיר אותו מגזין "רולינג סטון", יעלה על בימת האקספו בתל אביב ב-24 בנובמבר, זאת במסגרת "מון לייט פסטיבל" • האולם יחולק לשלושה מתחמים שונים: אחד לבני 30+, שני לבני 25+ ורחבה ענקית נוספת לבני ה-18 • שאר הליינאפ טרם נחשף, אך בהפקה הבטיחו: "צפו להפתעות"

פסטיבל לייפטיים, lifetime, טייסטו
הוא עוד ישוב. טייסטו | צילום: עידן הורטה

כשנה לאחר הפעם האחרונה: המפיק והדיג'יי הבינלאומי טייסטו חוזר להופעה אחת בישראל - כך נודע הבוקר (ראשון). טייסטו, מהכוכבים הגדולים של המוזיקה האלקטרונית שאף זכה בתואר "הדיג'יי הגדול בכל הזמנים", יופיע ב-24 בנובמבר, יום שישי, באקספו שבתל אביב. מכירת הכרטיסים תחל ביום שלישי הקרוב בשעה 10:00 בבוקר, כשהמחירים  ינועו בין 299 שקלים ל-799 שקלים.

בהופעה, יחולק חלל האקספו לפי מתחמי גילים, כך שיוקם מתחם לבני 30+, מתחם לבני 25+ ורחבת ענק לבני 18+. מהפקת "מון לייט פסטיבל", האחראים להבאתו של טייסטו, סיפרו כי בקרוב יחשפו את שאר הליינאפ, והבטיחו: "צפו להפתעות".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

טייסטו (54), או בשמו המלא - טייס מק'יל ורווסט - נחשב לאחד ממייסדי ז׳אנר הקלאב/טראנס המלודי. לאורך השנים הוא שיתף פעולה עם אמנים כמו קולדפליי, נלי פורטדו, פלו רידה ושון פול, זכה בשלל פרסים - בהם גם בפרס הגראמי - וכאמור, הוכתר ל"דיג'יי הטוב בכל הזמנים" על ידי מגזין "רולינג סטון".

הפעם האחרונה שבה טייסטו הופיע כאן הייתה בשנה שעברה במסגרת "לייפ טיים פסטיבל", שהתקיים באילת. מה חשבנו על מה שהיה שם? לחצו כאן וגלו