כחודש לאחר שעבר ניתוח דחוף - חזי דין חזר להופיע: "עברו עליי ימים קשים"

הקוסם שנאלץ לעבור ניתוח בעמוד השדרה בשל פעלול שהשתבש חזר לבמות: "לא ידעתי אם אמשיך לעשות קסמים", סיפר לקהל, "במשך שבועות שכבתי מרותק למיטה ולא יכולתי לזוז". כעת, מצבו טוב: "אני בריא לחלוטין"

חזי דין
חזי דין | צילום: יח"צ

כמעט חודש לאחר שעבר ניתוח דחוף בשל פעלול שהשתבש, הקוסם חזי דין חזר אמש (שבת) לבמות. "עבר עליי חודש מאוד קשה", סיפר לקהל שהגיע להופעתו במועדון הגריי במודיעין. "לא ידעתי אם אני ממשיך להיות קוסם, אם אמשיך לעשות קסמים ואם הערב הזה בכלל יקרה".

דין בן ה-43, שעבר ניתוח בעמוד השדרה להצלת ידו הימנית, סיפר כי "אחרי חודש קשה, ניתוח שארך ארבע שעות וכמעט שלושה שבועות ששכבתי מרותק למיטה ולא יכולתי לזוז - אני מצהיר שאני בריא לחלוטין ושהיד שלי תקינה ב-100 אחוז. אני חוזר לעשות קסמים".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

כאמור, בתחילת החודש חשף דין כי בשל פעלול שאותו ביצע בשנה שעברה ומעט השתבש, הוא נאלץ לעבור ניתוח בדחיפות - ולבטל את כל הופעותיו הקרובות. "נתחיל מהסוף - בשורות לא משהו", כתב בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו. "אני נאלץ לעשות באופן בהול ניתוח מורכב בעמוד השדרה כי אני מאבד את היד שלי, כן, לא פחות! ואיך אגיד? לאבד את היד (ובפרט במקצוע שלי) זה לא כיף".

אז, גולל את תחילת הסיפור שארע עוד ביוני של השנה שעברה: "ביצעתי את האקסטרים האחרון שלי, כשתלו אותי הפוך ממנוף בגובה, בין מלתעות ברזל בוערות. כבר חפרתי בכל מקום שבשונה מהאקסטרימים שביצעתי לפני עשור - כאבא לילדים זה היה הדבר הכי לא אחראי לעשות ונשבעתי שלא יהיו חרפונים כאלה עוד. נקודה.

"רק מה, הנפילה מהמלתעות מגובה של כמעט 30 מטר למזרן ענק חייבת להיות מדויקת, ועל המזל - מה שהייתה אמורה להיות קפיצת/נפילת הסיום לסיפור האקסטרימי שלי - שממנו אני יוצא בריא ושלם חרף כל מה שסיכנתי את עצמי - השתבשה וחטפתי מכה עצומה בעמוד שדרה הצווארי".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hezi Dean‎‏ (@‏‎hezidean‎‏)‎‏


לדבריו של דין, מזה כשנה שהוא "סובל מכאבים לא הגיוניים וחי על משככי כאבים. מי שמכיר אותי ממש מקרוב מכיר את הישיבות העקומות שאני מנסה לסגל כדי להקל איכשהו על הכאב. אבל רק שהתחילו הנימולים ביד וכשפתאום שמתי לב שאני מאבד קורדינציה, הבנתי שזה לא משהו שיחלוף.

"בדיקות, בדיקות, בדיקות ואז ראו איך מהמכה, חוליות בעמוד השדרה הצווארי זזו לכדי כך שהן לוחצות לי על עצבים וגורמות נזק בלתי הפיך. זהו. הרופא אמר, 'דחוף לחדר ניתוח'. ונקווה לטוב. אז אני עוצר את הכול ומבטל מה שיש בזמן הקרוב. וכמו תמיד אני אופטימי".