מדונה העלתה פוסט תמיכה בישראל: "מה שקורה שם שובר את הלב"

הזמרת, שידועה כתומכת של ישראל, העלתה ריל לחשבון האינסטגרם שלה ובו אוסף סרטוני זוועה מהיממה האחרונה שעברה על מדינתנו. לצד זאת, כתבה לעיני 19 מיליון עוקביה: "תארו לעצמכם אם זה היה קורה לכם? זה בלתי נתפס/ ליבי איתם, אני מתפללת בשבילם. בואו נתפלל כולנו"

מדונה במחווה לאריתה פרנקלין
מדונה | צילום: רויטרס

אין מילים לתאר את גודל הזוועה: מתקפת הפתע שהתרחשה אתמול (שבת) בישראל, אז מאות מחבלים של חמאס פרצו לשטח המדינה ורצחו לפחות כ-600 ישראלים וחטפו עוד עשרות בשבי, הותירה מדינה שלמה בהלם. כמו רבים מכוכבי הוליווד, שמאתמול מביעים את תמיכתם בישראל ואת צערם העמוק על שאירע, הערב (ראשון) גם מדונה, שידועה כתומכת של ישראל, התייצבה לצידנו.

"מה שקרה בישראל הוא הרסני", כתבה מדונה לצד ריל שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שבו אוסף סרטוני זוועה מאתמול. "לראות את כל המשפחות הללו - ובמיוחד ילדים נרדפים, מותקפים ונרצחים ברחובות זה קורע לב. תארו לעצמכם אם זה היה קורה לכם? זה בלתי נתפס".

לכתבות נוספות:

עוד כתבה מדונה, שלה 19.2 מיליון עוקבים, כי "אף פעם לא ניתן לפתור קונפליקטים באלימות. לרוע המזל, האנושות אינה מבינה את האמת האוניברסלית הזו. היא מעולם לא הבינה את זה. ליבי עם ישראל, עם המשפחות והבתים שנהרסו, הילדים שאבדו. הקורבנות החפים משפע שנהרגו. עם כל הסבל, אני מתפללת עבורכם. בואו כולנו נתפלל בשביל ישראל, לשלום".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Madonna‎‏ (@‏‎madonna‎‏)‎‏