האחיין, הדוד, החברה הטובה: סלבס מספרים על קרוביהם שנרצחו

עינב בובליל נפרדה מדודה רוני שנרצח בקיבוץ בארי: "הלב נשרף" • חזי דין סיפר על אחיינו שנעדר - ואז נודע מה עלה בגורלו: "מי שלא שמע זעקת אם ששמעה על רצח בנה, לא שמע זעקה מעולם" • אליאב אוזן סיפר על חברתו לירון שנטבחה במסיבה: "טורפי האדם גזלו ברגע את החיוך המאושר שלך"

זירת פגיעה של רקטה בבאר שבע
זירת פגיעה של רקטה | צילום: דודו גרינספאן, פלאש 90

אין מילים לתאר את גודל הזוועה: מתקפת הפתע שהתרחשה אתמול (שבת) בישראל, אז מאות מחבלים של חמאס פרצו לשטח המדינה ורצחו לפחות כ-300 ישראלים וחטפו עוד עשרות בשבי, הותירה מדינה שלמה בהלם. הזעזוע הוא עמוק ואי-אפשר לתאר את הכאב. בין הנרצחים, כמה מקרוביהם של הידוענים בישראל.

כוכבת הרשת עינב בובליל סיפרה כי דודה רוני נרצח בטבח בקיבוץ בארי. "דוד שלי רוני, ממקימי הקיבוץ, מלח הארץ שנלחם בכל מלחמות ישראל בגבורה, איש משכמו ומעלה, נרצח אתמול בביתו שבבארי ליד אשתו והבן שלו", כתבה בובליל. "השם יקום דמו, הלב שלי נשרף".

לכתבות נוספות:

רוני היה אחיה של אימה של עינב. לאחרונה, הוציאה בובליל ספר מתכונים שבו מתכון של סבתה - אימו של רוני. על כן, סיפרה: "כשאימא שלי הראתה לו בספר את המתכון שלה, הוא כל כך שמח ואמר שהוא גאה בי. הלב נשרף. תנ.צ.ב.ה".

הקוסם חזי דין שיתף אתמול כי אחיינו אביעד הלוי שהיה במסיבה עם חברו צור צעידי מוגדרים מנותקי קשר. שעות לאחר מכן עדכן כי השניים נרצחו. "מי שלא שמע זעקת אם ששמעה על רצח בנה, לא שמע זעקה מעולם", כתב דין בפייסבוק שלו. הבוקר, הוא שיתף את מודעת האבל של אביעד.

יוצא האח הגדול אליאב אוזן סיפר כי חברתו הטובה לירון ברדה היא בין הנרצחים במסיבה ברעים. "חברה שלי עם החיוך של האושר, ככה את כתובה אצלי בפלאפון", כתב אוזן באינסטגרם, בפוסט שלווה בתמונות משותפות שלהם יחד. "אתמול כשחיפשנו אותך, עדיין האמנתי שהכול יהיה בסדר ואת מסתתרת שם בשטח ומחכה שמישהו יגיע לחלץ אותך מהמסיבה הארורה הזאת.

"כבר בלילה התחילו להתפזר השמועות ובבוקר התעוררתי עם הפוסט הכואב של אבא שלך, שטורפי האדם והרוצחים בדם קר גזלו ברגע את החיוך המאושר הזה שלך. לירוני, לנצח תישארי בלב שלנו. אוהב".

מאמנת הכושר ליקי רוזנברג סיפרה כי גיסה עומרי נכנס לכפר עזה עם צוותו ושם נורה ונרצח. "אתמול בלילה עומרי שלנו, הגיס יפה התואר והנשמה הכי גדולה בעולם, נכנס עם הצוות שלו לכפר עזה ושם חיכה להם הנורא מכל. הוא חטף 3 כדורים ועוד הרבה דברים שעזרו לנבלה הגדולה לוודא שהוא לא יחייה יותר. שותף שלו התקשר להדר ואמר לו שהוא בכפר ליד ושמע שעומרי נפצע והובל במסוק כשהוא מורדם ומונשם.

"מרגע זה הדר ואחיו הקטן תום עברו בכל בתי החולים לחפש אותו, עברו מיטה מיטה, גופה גופה - ולא מצאו. הדר חזר הביתה ותום המשיך לחפש עד שמצא את אחיו הגדול וזיהה אותו לפי סימני גוף כמו הקעקוע שלו והפציעה ברגל מהמבצע הקודם. הדר העיר אותי רועד ובוכה, והוא זה שהיה צריך לנסוע להורים שלו ולבשר להם את הבשורה הנוראית והבלתי נתפסת הזאת.

"וזהו, חברים, ככה נגמרת לה משפחה ואני לא אתחיל לפרט מה אני חושבת על כל מה שקורה פה כי זה לא הזמן", הוסיפה ליקי. "עכשיו זה הזמן לחבק את משפחת מיכאלי, המשפחה שלי שאיבדה את הילד הכי קסם שתכירו בחיים שלכם. עומרי אני אוהבת אותך ותשמור עלינו למעלה, אני מתגעגעת מאוד".