מיה קאליפה נגד נס וסטילה: "קוראים לצה"ל להרוג אותי"

שחקנית הפורנו לשעבר ויוצרת התוכן בהווה אף פעם לא חיבבה את ישראל, בלשון המעטה. עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל היא הפכה לאחד הקולות הפרו-פלסטינאים הבולטים ובעקבות זאת זכתה לאזכור בשיר "חרבו דרבו" במשפט "כל כאלב ביג'י יומו". כעת, היא מגיבה - והיא זועמת במיוחד • השניים הגיבו: "איזה סתומה את"

מיה קאליפה, נס וסטילה
מיה קאליפה, נס וסטילה | צילום: אינסטגרם, יח"צ

מלחמת "חרבות ברזל" עדיין לא תמה ושלב הסיכומים עוד רחוק מלהגיע, אבל מה שבטוח הוא שהשיר החזק של התקופה הוא "חרבו דרבו" של נס וסטילה (במחילה מיגל אושרי ויסמין מועלם). השיר הלא-מתנצל של צמד הראפרים הישראלי אשר מבטיח כי כל היחידות בצה"ל ב"מוד לחרבו דרבו" על הראש של כל הטרוריסטים ומבקשי רעתנו, מצליח קצת לעודד אותנו בימים עצובים אלה.

אלא, שיש מי שפחות אוהב את הגישה התוקפנית של השניים: שחקנית הפורנו לשעבר ויוצרת התוכן בהווה מיה קאליפה, ילידת לבנון שלאורך המלחמה כולה (וגם הרבה לפניה) מרבה לתקוף את ישראל על הנעשה בעזה, מוזכרת בשיר לצד מפורסמות פרו-פלסטינאיות אחרות - דואה ליפה ובלה חדיד. "כל כאלב ביג' יומו", שרים נס וסטילה, "(מח)בלה חדיד, דואה ליפה, מיה קאליפה".

כתבות נוספות:

כעת, קאליפה הגיבה לדברים בציוץ שפרסמה בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלה, וכתבה: "השיר שקורא לצה"ל להרוג אותי, את בלה ואת דואה הוא על ביט של 'דריל'. הם אפילו לא יכולים לקרוא לרצח עם התרבות שלהם, הם היו צריכים לעשות קולוניזציה למשהו כדי שהוא יגיע למקום הראשון". מה שתגידי.

הראפרים הגיבו לדבריה של קאליפה, כשהראשון היה זה סטילה (דור סורוקר) שכתב: "בוקר טוב למיה קאליפה. איזה סתומה את". מיד אחריו הייתה זו נס (נסיה לוי), שכתבה: "תשתי כוס מים ותנשמי עמוק מאמי".

הציוץ של מיה קאליפה נגד נס וסטילה
הציוץ של מיה קאליפה נגד נס וסטילה | צילום: טוויטר

זו לא הפעם הראשונה שהשיר מעורר סערה: בחודש שעבר, התאומות סימי והייז קאדרה - צמד תקליטניות שהן גם דוגמניות ומשפיעניות רשת - פרסמו את הקליפ בסטורי, וכתבו כי "הכוכבים הכי משפיעים ומגניבים בישראל כרגע, שאהובים על ילדים, בני נוער וצעירים, שחררו קליפ מחרחר מלחמה ומעורר חלחלה. זה זן האנשים שהממשלה הישראלית מטפחת. תודה לאל שיש גם ישראלים שמסרבים לקחת חלק בחברה חסרת הלב, המיליטריסטית, והמגעילה של, 'אני עומד עם ישראל לא משנה מה'".

סטילה שיתף את הסטורי, והגיב: "מה הבת זוג של דה וויקנד רוצה מאיתנו הגנובה? (אימוג'י צוחק)". הראפר לא עצר כאן, ובסטורי נוסף הוסיף כי "היא אפילו ישבה לתרגם את הכול ופרסמה את המילים. תודה על השיווק נשמה שלנו, אוהבים אותך. איזה טמטום". לקינוח, הגיב בלב אדום.