נועה קירל, מרגי, אנה זק ואמנים נוספים: גלגלצ חוגגת 30 בפסטיבל מוזיקה ענק

גלגלצ חוגגת 30 שנים להקמתה בפסטיבל ענק עם עשרות אמנים והרכבים במרתון הופעות משקיעה ועד זריחה. מכירת הכרטיסים החלה עם מחיר מוזל לחיילים ולחיילות

נועה קירל
נועה קירל | צילום: ארן חן צלמים

אגם בוחבוט, אנה זק, אקו, בר צברי, ג'ימבו ג'יי, הראל סקעת, טדי נגוסה, יושי, מרגי, נועה קירל, סטטיק , עברי לידר, עילי בוטנר וילדי החוץ, פלד ורן דנקר הם רק חלק מרשימת האמנים המפוארת שתחגוג 30 לגלגלצ בפסטיבל ענק ב-24/5 בלייב פארק בראשון לציון.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

החגיגות, שיציינו גם 140 שנים להיווסדה של ראשון לציון, יחלו בשעה 17:30 ויימשכו עד הזריחה עם אמנים בשילובים מפתיעים וייחודיים. מכירת הכרטיסים החלה כאשר חיילים וחיילות ותושבי ראשון לציון יהנו ממחיר מוזל (79 ש"ח במקום 179 ש"ח).

גלגלייב
גלגלייב - פסטיבל המוזיקה של גלגלצ

גלגלצ, תחנת הרדיו המואזנת בישראל, מקדמת את המוזיקה הישראלית לצד מסרי בטיחות לנהגים, ומשדרת ללא הפסקה, 24 שעות ביממה כבר 30 שנה. בשנים האחרונות התחנה הגבירה את מאמציה לקידום התרבות המקומית באמצעות הגדלת המקום הניתן לאירוחים, ראיונות והופעות באולפן. היא מפיקה ומובילה מיזמים שונים, ביניהם: "בום" (לקידום היצירה הנשית בישראל), "התשמע קולי" (אלבום גרסאות כיסוי לחלונות הגבוהים), "פסקול שלישי" (אלבום חדש מבוסס על עדויותיהם של ניצולי שואה), "שבט אחים ואחיות" ועוד.