מיוחד לט"ו באב: שופטי ה"אקס פקטור" בביצוע מיוחד לשיר "אף אחת"

רן דנקר ומירי מסיקה, שניים משופטי ה"אקס פקטור", שחררו גרסה מיוחדת לשיר "אף אחת" לכבוד ט"ו באב שיחול ביום שישי הקרוב. זו הפעם הראשונה שמסיקה, שביצעה את השיר לראשונה לפני 16 שנה, שרה אותו בדואט שמופץ לקהל הרחב. צפו בביצוע המרגש

מירי מסיקה ורן דנקר
מירי מסיקה ורן דנקר | צילום: אור גפן

 

מירי מסיקה ורן דנקר, שניים מהשופטים בתוכנית "אקס פקטור" שתבחר את הנציג הבא לתחרות האירוויזיון, משתפים פעולה בביצוע מיוחד לשיר "אף אחת" לכבוד ט"וב באב שיחול ביום שישי הקרוב. את השיר ביצעה במקור מסיקה לפני 16 שנה ואת השיר כתבו עבורה במיוחד צרויה להב ושמוליק נויפלד. מסיקה ודנקר התארחו לפני מספר שבועות בהופעה של איליה רוסיליו, אחד מכותבי השירים המצליחים בשנים האחרונות, ושם ביצעו את השיר ביחד לראשונה. אתם יכולים לצפות בביצוע שלהם בהופעה של רוסיליו כאן. בעקבות ההופעה, שחררו השניים את הביצוע היום לקהל הרחב.
צפו בביצוע של רן דנקר ומירי מסיקה לשיר "אף אחת"
[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-israeli-part-82-external' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_02371iof' duration='265']

 

עוד במדור המוזיקה

תזמורת המהפכה מחזירה לבמות את שלישיית הגשש החיוור. ומה יש לשייקה לוי להגיד על זה?

"אני מייצג את ישראל בדרך שלי". חמש תחנות בזמן עם סטפן לגר

הזרקור: האמנים החדשים שאתם חייבים להכיר

ב 24.7, ערב ט"ו באב, מירי מסיקה תפתח את סיבוב ההופעות לקיץ בהופעה חגיגית ומיוחדת בזאפה פארק הירקון, בה היא תארח את קורין אלאל ותכלול הפתעות נוספות.

מירי מסיקה ורן דנקר בצילומי אקס פקטור
מירי מסיקה ורן דנקר בצילומי אקס פקטור | צילום: אוהד קב

מירי מסיקה ורן דנקר יישפטו ב"אקס פקטור" לצד מרגלית צנעני, אביב גפן ונטע ברזילי. הזוכה ב"אקס פקטור" ייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בשנה הבאה שתיערך באיטליה בעקבות זכייתה בתחרות עם השיר "Zitti e buoni" של להקת מאנסקין. כזכור, הלהקה זכתה במקום השני ב"אקס פקטור" איטליה בשנת 2017.
"אקס פקטור" ישראל תשודר אחרי החגים ברשת 13.

מירי מסיקה ורן דנקר בצילומי אקס פקטור
מירי מסיקה ורן דנקר בצילומי אקס פקטור | צילום: אוהד קב