זינוק לאתמול: ההסכת שמסתכל על האירוויזיון קצת אחרת

גמר ה"אקס פקטור לאירוויזיון" מתקרב בצעדי ענק ולכבוד המאורע יצרו רשת 13 וכאן 11 את "זינוק לאתמול: אירוויזיון", הפודקאסט (הסכת) שמדבר על האירוויזיון בצורה קצת אחרת. מנחי הפודקאסט, דניאלה רגב ואהוד עזריאל מאיר, יקחו אתכם למחוזות רחוקים שאפילו באירופה לא שמעו עליהם

זמן צפייה: 01:13

אתמול שודר חצי הגמר הראשון של ה"אקס פקטור לאירוויזיון", ואלי חולי וענבל ביבי הבטיחו את השתתפותם בגמר הגדול שייערך ב-5.2. לכבוד האירוע החשוב, יצרנו את "זינוק לאתמול - מהדורת האירוויזיון", עם חמישה פרקים חדשים המוקדשים לתחרות האהובה דרך ארכיון רשות השידור המיתולוגית. "זינוק לאתמול" הוא סדרת הסכתים של כאן 11 שמנערת את קטעי הארכיון של רשות השידור ובודקת האם פעם באמת היה פה שמח.

עוד במדור המוזיקה:

סקר: מי נתן את הביצוע המצטיין של חצי הגמר הראשון?

אקס פקטור לאירוויזיון, פרק 32: חצי הגמר הראשון יוצא לדרך!

דוז או בוז, תוכנית 4: הביצועים המיוחדים שעשו לנו את השבוע

 

חמשת הפרקים של "זינוק לאתמול: אירוויזיון" יביטו על תחרות האירוויזיון דרך השירים, הפוליטיקה, המחלוקות, הרגעים המוזרים וגם על תימנים. את ההסכת מנחים דניאלה רגב ואהוד עזריאל מאיר. עורך התוכנית: אלעד בר נוי. תחקירנית: מיכל נצר. מפיקות: הדס קפלנסקי ותמר בנימין. יועץ לענייני אירוויזיון: גלעד ינאי.

הפרק הראשון של ההסכת מוקדש לתגובות מהבית שקיבלו השירים המושמצים שייצגו את ישראל באירוויזיון. איך התקבל ההפסד הצורב של להקת שירו עם שרהל'ה שרון באירוויזיון 1993? מה היו התגובות לדגלי סוריה שחברי להקת פינג פונג נופפו בהם על הבמה בשבדיה בשנת 2000? האם התגובות לשיר "אין דבר" תאמו את הכותרת כשהשיר סיים במקום ה-16 באירוויזיון 2001, והאם מישהו בכלל זוכר מי שר את השיר?

 

הפרק השני של ההסכת מוקדש לאחד הנושאים החשובים של העם היהודי בכלל ובהקשר של האירוויזיון בפרט - כולם אנטישמים? האם במשך ערב אחד כל אירופה מתאחדת ליבשת אחת בשם אנטישמיה או שהכל בראש שלנו? האם האמת נמצאת איפשהו באמצע או שהכל קונספירציה לחפות על שירים גרועים? פנו לעצמכם קצת זמן והיכנסו לעולם האירוויזיון מזווית קצת אחרת.

דניאלה רגב ואהוד עזריאל מאיר
דניאלה רגב ואהוד עזריאל מאיר | צילום: אלעד בר-נוי, באדיבות כאן 11

 

"אקס פקטור לאירוויזיון" - חצי הגמר השני ישודר בחמישי, 21:30, ברשת 13.
תחרות האירוויזיון תשודר בכאן 11 בתאריך 14 במאי.