״אני שונא אותך, אני מתגעגע אלייך״: מרגי משיק את הסינגל הבינלאומי הראשון

כוכב הפופ הגדול בישראל, יהונתן מרגי, פותח את הלב עם סינגל בינלאומי ראשון: Sucks To Know וכולכם מכירים את האקסית המפורסמת עליו הוא מדבר

זמן צפייה: 03:33

אחרי שנתיים שהוא נמצא על קו ישראל - לוס אנג׳לס, עובד עם מיטב הבכירים בסצנת המוזיקה העולמית וחתום על חוזה בינלאומי עם חברת הבידור המוזיקלית של סבן, Saban Music Group, היום (ו׳) כוכב הפופ הגדול ביותר בישראל, יהונתן מרגי, פותח את הלב עם סינגל בינלאומי ראשון: Sucks To Know.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

השיר החדש, ששוחרר הבוקר באפל מיוזיק ובספוטיפיי, מדבר על סיטואציה בה בן אדם פוגש את האקסית שלו במפתיע (היי נועה קירל) ומכל מה שיש לו להגיד לה הוא בוחר בארבעה דברים שמסכמים את הכל - פאק יו, אני שונא אותך, אני מתגעגע אלייך, באסה להכיר אותך.

כזכור, הזוגיות הנוצצת והמאוד מתוקשרת של מרגי וקירל שנמשכה כשלוש שנים, הסתיימה לפני כעשרה חודשים ויש שיעידו שלא בצורה הטובה ביותר (ע"ע סערת הכפיל בפרסומת של קירל). כעת מרגי מדבר בפתיחות על חייו האישיים ועל מערכת היחסים המפורסמת.

מרגי, שעתיד לחזור לישראל בעוד כשבועיים היישר לחזרות לקראת המופעים הקרובים שלו מספר: ״זה כנראה הרגע המרגש ביותר בחיי. אחרי שנתיים וחצי של עבודה קשה, אין סוף פחדים, התלבטויות, רגעים שמחים, רגעי שבירה ועוד המון חוויות אני מתחיל את המסע הבינלאומי שלי״.

מרגי
''אחרי אין סוף פחדים, התלבטויות, רגעים שמחים, רגעי שבירה ועוד המון חוויות אני מתחיל את המסע הבינלאומי שלי״ | מרגי | צילום: טל עבודי

הקליפ לשיר ששודר בשידור חי בפרימיירה חגיגית של המגזין הבינלאומי Variety, צולם בקרואטיה בחודש מאי האחרון ובוים על ידי עומר בן שחר, ישראלי שסומן בין הבמאים המבטיחים בארצות הברית. הסינגל החדש, שנכתב והולחן על ידי מרגי, יובל מעיין, איתי שמעוני, ג׳ורדי ואיתן פלד והופק על ידי מרגי, ג׳ורדי והמפיק האמריקאי ראסל צ׳יל, הוא חלק מ-E.P שעתיד לצאת בהמשך השנה ויציג את החלק הפחות זוהר ונוצץ בחייו של מרגי.

אנחנו לגמרי אהבנו את השיר ואת הבחירה שלו לספר את הסיפור בצורה כנה ופתוחה בלי יותר מדי גימיקים מסביב, ועוד יותר מחכים לשמוע איך ליה תמר שון, בת זוגו הנוכחית הגיבה.