התגובות החמות מהעולם על מתמודדי "אקס פקטור לאירוויזיון"

עולם האירוויזיון לא בנוי רק מהתחרות עצמה, אלא מהחיפוש אחר הזמרים והקולות החדשים שמגיעים לאירופה מרגע האודישנים. סרטוני התגובה לאודישנים הפכו למסורת חשובה וישראל זוכה לכבוד הגדול לפתוח את עונת הסרטונים עם מתמודדי "אקס פקטור לאירוויזיון". אז מה חשבו עלינו באירופה?

זמן צפייה: 00:41

"אקס פקטור לאירוויזיון" מכה גלים ברחבי העולם. יש עוד בדיוק חצי שנה עד שגמר האירוויזיון יתקיים בתאריך 14 במאי וישודר בכאן 11, ועד אז חובבי האירוויזיון צופים באודישנים ממדינות זרות כדי לדעת מי אולי יזכה להגיע לבמת המוזיקה הגדולה הבעולם. ישראל היא המדינה הראשונה שהחלה את המרוץ לבחירת הנציג לתחרות שתתקיים באיטליה, וחובבי האירוויזיון מכל העולם החלו לחלוק את דעתם על האודישנים.

עוד במדור המוזיקה:

לידיעת כבוד השופטת נטע ברזילי: זו הקריירה המוזיקלית של גיא זו-ארץ

"אנחנו רוצים להעיף את אירופה לשמיים". טרנטה גרוב מאשין מתכוננים לפריצה הגדולה

"אל תפילו את המילון" - עכשיו בגרסת האירוויזיון! בואו להוכיח מה אתם שווים

 

הראשונה לפרסם את סרטוני התגובה שלה היא נוש, חובבת אירוויזיון בריטית שעברה לגור בארצות הברית לפני מספר חודשים. סרטוני הריאקשן שלה כללו את עילאי אלמקייס, ענבל ביבי וספיר סבן.

סרטון ריאקשן נוסף שעלה לרשתות שייך למקסי ריינבאו, אומנית דראג חובבת אירוויזיון מארצות הברית. מקסי הגיבה למספר סרטונים במשותף והתגובות שלה לכל סרטון שובות לב. מלבד ספיר, ענבל ועילאי, מקסי צפתה באודישנים של קמילה קמה, אנה סטפני, עמית שטח ושחר אדמוני. בסרטון מקסי מזכירה שהשיר האהוב עליה מאירוויזיון 2020 שבוטל היה "פקר ליבי" של עדן אלנה.

האחרון שפרסם את סרטון הריאקשן שלו הוא אוז, בחור טורקי שעבר לגור בלונדון לפני מספר שנים. אוז פרסם הבוקר את סרטון התגובה שלו לאודישן של עילאי אלמקייס, וכמוכם, גם הוא נפעם מהביצוע.

בחיי היומיום אוז הוא זמר ואוהב להקשיב למוזיקה מכל העולם. האהבה הזו הובילה אותו לשיר "שמישהו" של תום אקו שיצא לפני חצי שנה ולהקליט לו ביצוע בטורקית. אתם מוזמנים להקשיב לו:

 

"אקס פקטור לאירוויזיון" - ימים ראשון, שלישי וחמישי ברשת 13.
תחרות האירוויזיון תשדור בכאן 11 בתאריך 14 במאי.