סטטיק ממתג את עצמו מחדש: "התבגרתי, אני מרשה לעצמי לדבר אחרת"

בפעם הראשונה בקריירה, לירז רוסו (או בטח כפי שהוא מוכר לכם – סטטיק) יוצא בצעד אמיץ ומוציא אלבום סולו חדש ואינטימי. וכן, יש שם גם שיר חשוף במיוחד על שרית פולק

זמן צפייה: 02:35

על דבר אחד אי אפשר להתווכח - השנה האחרונה של לירז רוסו לא הייתה שנה פשוטה בכלל. "זה לא סוד עבורכם איזו שנה מלאת מהמורות הייתה לי, גם בפן האישי וגם בפן המקצועי" הוא סיפר באירוע השקת האלבום החדש שלו, "לירז". עם פירוק הצמד המצליח "סטטיק ובן אל" לאחר כשבע שנות פעילות עמוסות, והגירושים מאשתו לשעבר, שרית פולק, שנה בלבד לאחר שנישאו, בהחלט אפשר להסכים שהזמר והיוצר המצליח עבר טלטלות לא פשוטות. "זה ריסק אותי גם כאדם וגם כמוזיקאי, עברתי מכה מאוד קשה".

כתבות נוספות בתרבות ובידור

אחרי שכל הפרשות והאירועים הגדולים הציפו את התקשורת, סטטיק החליט להסתגר בווילה במשך חודש יחד עם מיטב היוצרים בארץ, ביניהם ג'ורדי ורון בי, שאחראים על כמה מהלהיטים הכי גדולים של השנים האחרונות. כל זה במטרה לעבוד על אלבום הסולו הראשון שלו. הבוקר (ד') הוא סוף סוף יוצא לאור.

"הסטטיק שכולם בנו לעצמם בראש הוא לא הסטטיק שיקבלו יותר"

אלבום הבכורה שנושא את השם "לירז" מכיל 12 שירים. הראשון מביניהם, ששמו גם הוא "לירז", מספק פתיחה באווירה מאוד רצינית וקשה. "אתה גאוותן, דו פרצופי ומפוחד" הן רק חלק מהמילים הראשונות איתן רוסו פותח את האלבום. השיר מתמקד ביצירת דו שיח בין "סטטיק" ל-"לירז" על הנושאים הקשים שחווה בתקופה האחרונה. "השיר מייצג את מה שאני מרגיש, הסטטיק שכולם בנו לעצמם בראש הוא לא הסטטיק שיקבלו יותר. התבגרתי, אני מרשה לעצמי לדבר אחרת" סיפר הזמר והיוצר.

שיר נוסף בעל משמעות עבור סטטיק הוא "להיט של שיר אחד". השיר נכתב על גרושתו הטרייה, שרית פולק. "זה השיר שהכי חשוב לי שיצליח, הוא מאוד נוגע בי ויקר לליבי".

לירז רוסו, סטטיק
לירז רוסו | צילום: שחר נרדע

בנוסף, בין השירים באלבום ניתן למצוא גם כמה שיתופי פעולה מצויינים עם עדן בן זקן, אגם בוחבוט ואיתי לוי. הדואט עם לוי נוצר, לדבריו, ממש במקרה: "הוא בא לבקר אותי בווילה, נכנסנו לאולפן והקלטנו. לא תכננו שזה יהיה חלק מהאלבום אבל יצא טוב".

השיר האחרון באלבום, "מחול", הוא סוג של "סגירת חשבונות" ונוגע בכל מה שקרה בחייו בשנה האחרונה: "השיר אומר הרבה מה אני חושב ומכיל פניות אישיות לאנשים" סיפר.

אחרי האזנה לאלבום הבכורה אפשר להגיד שסטטיק מצליח לייצר מוצר חדש. שירי האלבום מוכיחים שכבר לא מדובר באותו הסטטיק שאנחנו מכירים. אנחנו מקבלים דמות חדשה שטרם נחשפנו אליה. לירז של היום הוא יוצר וזמר בוגר יותר, אחד כזה ששם את הלב שלו על השולחן ולא מפחד לדבר גם על הדברים הכי כואבים שיש.