אירוויזיון 2022: איך השיר הישראלי מתקבל באירופה ובעולם?

מהרגע שמיכאל בן דוד זכה בגמר "אקס פקטור לאירוויזיון" עם השיר "I.M" אירופה והעולם החלו להגיב לשיר שלנו לאירוויזיון. איך התגובות עד עכשיו? אספנו עבורכם את הסרטונים הנצפים ביותר למקום אחד

זמן צפייה: 03:04

הזוכה הגדול של "אקס פקטור לאירוויזיון", מיכאל בן דוד, זוכה לתגובות חמות מצד קהילת האירוויזיון ברחבי העולם. השיר "I.M", אותו כתבו לידור סעדיה, חן אהרוני ואסי טל, זכה על חודה של נקודה בגמר הגדול וייסע לאיטליה בחודש מאי. חובבי האירוויזיון עקבו באדיקות אחרי התוכנית ויש להם הרבה מה לומר על השיר הישראלי. מוכנים?

עוד במתחם האירוויזיון:

"הדבר הראשון שאמרתי זה 'מה חשבתי לעצמי?'": מיכאל בן דוד אחרי הזכייה ב"אקס פקטור לאירוויזיון"

סרטון ריאקשן: מיכאל בן דוד חוזר לביצועים המיוחדים שלו בעונה

דוז או בוז, תוכנית 6: בחזרה לאודישנים הראשונים של הפיינליסטים

 

אתר ויויבלוגס, אתר החובבים הגדול באירופה, פרסם אתמול את סרטון התגובה שלו בו לקחו חלק שניים מהעורכים באתר: דבון מבריטניה וסוזן מארצות הברית. השניים ידועים באהבתם לשירים שמגיעים מישראל אבל הם לא חוסכים בביקורת כשצריך, כמו במקרה של עדן אלנה וקובי מרימי. איך השיר הישראלי התקבל הפעם?

גם נוש, היוטיוברית הבריטית שגרה בארצות הברית ושפרסמה סרטוני ריאקשן לשירים מה"אקס פקטור לאירוויזיון" לאורך העונה, הגיבה לבחירה במיכאל בן דוד לאירוויזיון.

טים ודניס, זוג בחיים האישיים שמתפעל ערוץ יוטיוב מצליח, בחרו להתייחס גם הם לבחירת השיר הישראלי לאירוויזיון ויש להם הרבה מה להגיד על השיר.

גם אליסיה מישל, אחת היוטיובריות המצליחות בתחום האירוויזיון, הביעה את דעתה (הקצת שיכורה) על השיר וצפויה לכם הפתעה כמו שציפתה לה.

גם מאט, העורך של אתר חובבי האירוויזיון המצליח EscUnited, פרסם את דעתו על השיר הישראלי.

תגובות נוספות של קהילת האירוויזיון לשיר "I.M" פורסמו מהר מאוד אחרי גמר "אקס פקטור לאירוויזיון":