"ילדים מרביצים לי ומקללים אותי, אף אחד לא מדבר איתי": כשסיירת החרם הגיעה לאדל

אופק וסיירת החרם שלה מגיעים אל אדל בת ה-9 שעוברת חרם והתעללויות בבית ספרה, על מנת להילחם בתופעה הפסולה: "אני מפחדת להיכנס לבית הספר ומקווה שיהיה יום טוב אבל זה לא קורה"

זמן צפייה: 04:42

סיירת החרם שוב יוצאת לשטח, והפעם היא הגיעה אל אדל ילדה בת 9 שעוברת חרם על בסיס יומי, וכתוצאה מהחרם המתמשך היא הפסיקה ללכת לבית הספר מאז חופשת החנוכה. כשאדל פגשה את אופק היא סיפרה לה על ההתעללות אותה היא סופגת בכל יום: "הם הפילו לי את הכריך לרצפה ופעם ריססו לי על השיער, כל פעם שאני באה לבית הספר הם קוראים לי מכוערת ואומרים לי הלוואי שתמותי".

בשלב הזה גם אימה של אדל מצטרפת לשיחה ומספרת על האלימות שביתה חובה: "פעם ילד זרק כיסא על הרצפה, כי אדל הגיעה לבית הספר".

שיא ההשפלה הגיעה ביום הולדתה התשיעי של אדל כאשר רק ילדה אחת הגיעה ליום הולדתה. בשלב הזה אימה של אדל ביקשה לעזוב את הריאיון, בעיניים דומעות היא סיפרה לאופק שהיא לא מסוגלת יותר להכיל את הסיפורים והאלימות שבתה עוברת ולא מבינה איפה נמצאים ההורים של הילדים שלא מעירים על ההתנהגות של ילדיהם.

 

View this post on Instagram

 

בדיוק היום לפני שנה! היום לפני שנה ראיתם את הסרטון שלי בפייסבוק. שלחתם חיבוקים וחיזוקים, תמכתם, אהבתם, הקשבתם, הכלתם... לפני שנה הייתי ילדה שסבלה, והיום אני מנסה לגעת פחות בצלקת הזאת ואני נלחמת כדי שאף אחד לא יהיה איפה שאני הייתי לפני שנה. השיתוף של הדבר הזה היה כל כך מפחיד. אז כולכם ראיתם אותי ברגע לא כל כך נעים. שאני שבורה בוכה והלב שלי מפורק ולפעמים יש עדיין כאלו רגעים. אבל בזכות העזרה שלי לאחרים אני גם נרפאת ומתחזקת. בשנה הזאת השתדלתי להפיץ כמה שיותר אהבה. לא דיברתי על כעס כי אני מנסה לעבוד עליו, ורצון לנקמה בכלל לא קיים בי. אני מאמינה שאפשר לשנות את המצב הזה ולגרום לכולם להפסיק לשנוא, להחרים, להשפיל, להתנשא ולפגוע באחרים. זאת הייתה שנה מטורפת תודה לכל מי שהיה שם בשבילי, שעזר לי להפיץ אהבה ולעזור לאחרים. תודה לכל מי שהצלחתי לחזק, ואם הצלחתי למנוע אפילו חרם אחד זה שווה הכל! תודה על כל החיזוקים שלכם והפרגון שעזר לי אפילו להגיע לכנסת כדי לקדם את הנושא. תזכרו שלא משנה מה אתם עוברים בסופו של דבר זה רק יחזק ויחשל אתכם. אף פעם אל תאבדו תקווה ואל תרגישו שאין מוצא כי איפה שנראה שאין מוצא יש פירצה שבעזרת כוח הרצון נפתחת להזדמנות אחת גדולה. "כשיצאתי מהדלת לעבר השער שיוביל לחירותי, ידעתי שאם לא אשאיר את המרירות והשנאה מאחור, אשאר בכלא". (נלסון מנדלה)

A post shared by סיירת החרם עוצרת את הבריונות! (@ofek_rishon59) on


בסיום הפגישה אופק סיפרה לאדל ואימה את הסיפור שלה וניסתה לעודד את אדל: "את הגיבורה של הסיפור שלך, שתדעי שמהסיפור הזה את יכולה לעלות רק למעלה".

צפו בריאיון המלא מתוך הצינור