פרסום ראשון: הסכסוך העסקי של אביה של הזמרת נועה קירל

אמיר קירל, אביה של הזמרת נועה קירל, מצוי במשך שנים בסכסוך עסקי קשה בעסק הזכוכית שבבעלותו. וא הוגשה נגדו תביעה בטענה שגנב כספים. לאחרונה עלה שוב לכותרות כאשר רימון הושלך לעבר ביתה של הזמרת ברעננה. כתב ״הצינור״ חושף לראשונה את כל הפרטים

זמן צפייה: 03:34

חשיפה ראשונה של ״הצינור״: בתחילת השבוע נזרק רימון לעבר ביתה של הזמרת נועה קירל ברעננה. תחקיר הצינור חושף פרטים חדשים על הרקע לאירוע. נזכיר כי לפני חצי שנה רכבו של אביה של הזמרת, אמיר קירל הוצת. אביה טען תחילה שההצתה נגרמה כתוצאה מתקלה ברכב ההיברידי אך לאחר מכן שינה גרסה והודה שההצתה נגרמה במכוון על רקע סכסוך עסקי.

אמיר קירל, איש עסקים במקצועו, מעורב בקריירה של בתה ופועל על מנת לקדם את הקריירה שלה. אמיר קירל אמר באחת ההזדמנויות: "עד שעה חמש אני מוכר זכוכית, ומשעה חמש אני מקדם את נועה". כתב הצינור אמיר שואן חושף לראשונה את האירועים שהביאו ככל הנראה להצתת הרכב וזריקת הרימון: "מהתחקיר שלנו עולה כי בנקודה מסוימת עסק הזכוכית השתבש מאוד - אחד משותפיו, אבי בן צבי, הגיש נגדו תביעה מכיוון טען שאמיר קירל גנב כספים", שואן מציין כי לאחר התביעה, הסיפור המשיך להתגלגל במורד ההר ונהפך ליותר אלים בהדרגה - האדם שתבע את אמיר קירל התלהם במשרדי החברה בעקבותיה הוגשה נגדו תלונה במשטרה והוצא נגדו צו הרחקה.

בתגובה לתביעה של בן צבי אמיר קירל טען להגנתו שבן צבי הוא זה שמעל בכספי החברה וכי הוא משך לא כדין 14 מיליון שקלים ואף טען כי בן צבי הגיע למשרדי החברה חמוש באלה וסכין ואיים על עובדי החברה תוך כדי שהוא צועק ומקלל. כאמור, כל צד טוען שהצד לגניבת כספית וככל הנראה זהו הרקע לאירועים האלימים שפוקדים את בית משפחת קירל.

״הצינור״ עם גיא לרר | א-ה ב-22:40 בערוץ 13