"סליחה שלא הרבצתי לך כמו שצריך": הקלטות חדשות חושפות - ג'וני דפ הוכה על ידי אמבר הרד

אחרי שג'וני דפ הוחרם בהוליווד בעקבות טענות לאלימות קשה כלפי אשתו לשעבר, הקלטות חדשות חושפות כי הוא זה שהוכה על ידה

זמן צפייה: 03:43

גילויים חדשים בפרשת ג'וני דפ ואשתו לשעבר אמבר הרד: לפי ההקלטות החדשות שנחשפות, עולה כי הרד הכתה את בעלה ואף זרקה עליו כלי בישול בהזדמנות אחרת. כאשר דפ אמר כי מעוניין שהיא תפסיק היא לגלגה עליו - "אתה כזה תינוק! תתבגר!".

בהקלטות נשמע דפ אומר להרד: "אסור שתהיה ביננו אלימות פיזית, אם יש אלימות - אנחנו חייבים להיפרד". בתגובה אומרת הרד: "אני לא יכולה להבטיח לך שזה לא יהיה פיזי שוב". בהמשך דפ מנסה לדבר אל ליבה ואומר "אני אוהב אותך - אני רוצה שתהיי אשתי. אני רוצה להיות בעל טוב".

נזכיר שהפרשה הייתה אחד ממקרי הגירושין הכי מכוערים שידעה הוליווד. הרד טענה כי בעת שהשניים היו נשואים, דפ הכה אותה במספר רב של הזדמנויות.
בזמן הגירושים המתוקשרים, התפרסם סרטון שצילמה הרד בו נראה דפ עצבני, שובר חפצים ומשתולל, ככל הנראה בגלל שהיה שתוי. בסרטון הרד ניסתה להרגיע את דפ וברגע שהוא ראה כי היא מצלמת את המתרחש הוא חטף ממנה את הטלפון בכוח.

בעקבות התיעוד הזה, שהפך לנפוץ באינטרנט וברשתות החברתיות, הקריירה של דפ ספגה מכה קשה ובעקבותיה הוא הוחרם מלככב בשורה של סרטים ביניהם סדרת הסרטים הפופולרית של דיסני שודדי הקאריביים, שם מגלם דפ את דמותו של הפיראט ג'ק ספארו. כמו כן, הפרשה הפכה את הרד לשגרירה למען נשים מוכות, וקיבלה תנופה נוספת לאחר התחלת מחאת ה-#METOO.

כעת, ההקלטות החדשות שהתפרסמו לצד תמונות המראות את השחקן חבול בפניו, לפי טענותיו כתוצאה מהאלימות של הרד, מציגות את הפרשה באור אחר ממה שהוצג בעבר. בעקבות הגילויים החדשים התחיל קמפיין ברשתות החברתיות תחת התיוג 'צדק לג'וני דפ' הקורא לחברת דיסני להחזירו לתפקידו של ג'ק ספארו בסרטי שודדי הקאריביים.