המתלוננות בפרשת "משחקי חברה": "זה כבר חורג מכל הקווים האדומים שאפשר"

לאחר שהקלטות סתר של המתלוננות טאיסיה זמולוצקי ונ' נגד הזמר הודלפו והופצו ברשת, כעת זמולוצקי הגישה תלונה במשטרה נגד אייל גולן ונגד רם לנדס, בעלי חברת ההפקות לשעבר | צפו בקטע המלא מתוך "הצינור"

זמן צפייה: 03:14

פרשת "משחקי חברה" מסתעפת עם חשיפתן של הקלטות פרטיות בין שתיים מהמתלוננות, טאיסיה זמולוצקי ונ', והגשת תלונה במשטרה נגד הזמר אייל גולן ונגד רם לנדס, בעלי חברת ההפקות "קודה". כפי שנחשף בעבר בתוכנית "הצינור", ההקלטות שדלפו חושפות שיחה בין נ' לטאיסיה בה הן דנות באפשרות להגיש תביעה משותפת, ומקורן הוא בחומרי הגלם של תחקיר שנעשה על ידי אורלי וילנאי וגיא מרוז, שהופק על ידי חברת "קודה". על פי הדיווח, רכש אייל גולן את חברת ההפקות מידי הבעלים דאז, רם לנדס.

סיפורים נוספים מהמסך:

לאור זאת, זמולוצקי הגישה תלונה בגין האזנת סתר וסחיטה, על כך סיפרה: "רם לנדס הצטרף לשורה ארוכה של אנשים שמכרו את נשמתם בעבור בצע כסף. מרתיח את הדם שבחברה שלו ישבנו, פתחנו את הפצעים שלנו, מבלי לחשוש לרגע שביום מן הימים, הוא ימכור את חומרי הגלם לאיש שעליו נעשה התחקיר. אין שפל יותר מזה", והוסיפה: חוץ מזה שזה פלילי, איפה הקוד האתי של העיתונות לתת לאייל גולן חומרים שיערוך אותם ויפברק אותם? וכמה נמוך אפשר עוד לרדת? זה כבר חורג מכל הקווים האדומים שאפשר".

במקביל, המתלוננת נ' הפנתה את הביקורת שלה כלפי המערכת כולה, וכתבה בפוסט שפורסם בפייסבוק: "נעשה לנו עוול נורא עוד ב-2013 עם חקירה כל כך רשלנית וכושלת, כשבאנו ב-2019 המערכת בעצמה אמרה לנו שהדבר היחיד שנותר לעשות זה להגיש תביעה אזרחית".

תגובת "ליאם הפקות": "מצחיק שמי שנתפסו על ידי המשטרה בזמן אמת עם מכשירי הקלטה מוסווים על גופן בעת עריכת העימות עם אייל, רגישות להדלפות של שיחות שהן עצמן הקליטו".

רם לנדס מסר בתגובה: "אין לי שום קשר לעניין הזה. החומר לא יצא ממני ובטח לא פורסם על ידי".