עדות חדשה לאונס מצד שי אביטל: "הרגשתי חסרת אונים, חיכיתי שזה ייגמר"

ארבעה חודשים אחרי חשיפת הפרשה, הערב בתוכנית "הצינור" נחשפה עדות חדשה לאונס מצד סוכן הדוגמניות, שעדיין נמצא בחו"ל. "החלטתי לדבר כי הרגשתי שאני יכולה לשחרר את זה. זאת התמודדות של שנים ואני רוצה שהוא יבין שכל מה שהוא עשה לא בסדר", סיפרה א' באומץ. וגם: איך הגיב עורך דינו ששי גז לבקשת התגובה מצד התוכנית?

זמן צפייה: 09:41

תגובת עו"ד ששי גז:

"זו אינה הפעם הראשונה שהתוכנית פוגעת בזכויותיו של מרשי ואי אפשר לעבור על כך לסדר היום. התוכנית מנהלת נגד מרשי משפט שדה ותפקידו של הסנגור הוא להגן בחירוף נפש על זכויותיו של לקוחותיו. לצערי, התוכנית איננה מבינה מהי חזקת החפות ומה שליחותו של הנסנגור הפלילי".

"פרסום שיחה פרטית בין עורך דין שמתקומם על עיתונות מגמתית שלא נותנת זכות תגובה כראוי ותוקפת לא רק את החשוד אלא גם את עורכי דינו, אינה מוסיפה כבוד לתקשורת ונובעת אך ורק משיקולי רייטינג צהובים. כאשר הוא מגיב לטענות התקשורת, הוא מביא דברים בשם אומרם. כשאמרתי בשם הלקוח כי הוא יחזור, זה משום שהוא מתכווון לחזור ולשם כך שכר את שירותיי. גם היום הוא עומד על כך".

"צר לי שהגענו לכך שבמקום להתנצל על אי הבנת תפקידו של עורך הדין, בוחרים לשדר את השיחה בשל הטונים הגבוהים, עליהם הצרתי עוד בשיחה עצמה, מבלי להתייחס עניינית לביקורת ולנזק שהתוכנית גורמת. אני מקווה שבניגוד לפעמים הקודמות, תפורסם תגובתי במלואה".