המפגש של אופיר אקוניס ונועה תשבי

וגם: גיא זו ארץ בהישרדות ישראל, מרים פיירברג גונבת את ההצגה, מי הגיע לאירוע השנתי של שניידר ועוד. מדור של האלפיון

אופיר אקוניס ונועה תשבי

| הישרדות ישראל: החטיבה העסקית של בזק יצאה ליום גיבוש ביער חדרה, ובראשם כמובן מנהל אגף השיווק של החברה יוסי זיגמון ומנהל החטיבה העסקית קובי פז. כדי שהעובדים יבינו הישרדות אמיתית מהי, הוכנו משימות שונות לעובדים שהתחרו זה בזו. מי שהוקפץ להנחות את אותו היום הזה רצוף המשימות היה מנחה הישרדות גיא זוארץ.

גיא זו ארץ, יוסי זיגמונד וקובי פז
גיא זו ארץ, יוסי זיגמונד וקובי פז

| מפגש פסגה נוסף נרשם אמש בלוס אנג'לס בין שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס והשחקנית נועה תשבי. אקוניס שהגיע לכנס ארגון הקהילות היהודיות בארה"ב נפגש עם תשבי במקום והודה לה על עבודתה הטובה בהסברה למען ישראל. אקוניס הודה לתשבי על "התגייסותה למען מדינת ישראל, בזירה שהיא מורכבת ומאתגרת מאוד" אמר. מיד לאחר המפגש בין השניים המשיך אקוניס לסן פרנסיסקו לקידום ענייני המדע והטכנולוגיה הישראלים.

אופיר אקוניס ונועה תשבי
אופיר אקוניס ונועה תשבי

| לאחר מספר פגישות עם בכירי רשויות המס בסין, הונג קונג וסינגפור, בכירי רשות המיסים ובראשם מנהל הרשות משה אשר, חזרו לישראל. במהלך ביקורם נפגשו עם נציגי רשות המיסים בבייג'ינג ודנו על נושא חילופי מידע פיננסי. בנוסף נפגש ראש מנהל המכס מקביליו וחתם על הסכם AEO להקלה על הליכי יבוא וייצוא בין המדינות.

בכירי מס הכנסה
בכירי מס הכנסה

| אל השקת הסיטקום החדש של ערוץ הילדים בהוט "המלון של פיני" שנערכה בסינמה סיטי גלילות הגיעו כוכבי הסדרה וביניהם קובי מימון, נוי שליין, שושה גורן וכוכבים נוספים וכמובן מנכ"לים משותפים בקבוצת RGE אור רם וירון שגב, סמנכ"ל התוכן של הוט יורם מוקדי, בני מנשה, סמנכ"ל השיווק של הוט נדב חנין ואורחים נוספים.

בני מנשה ונדב חנין. צילום: רפי דלויה
בני מנשה ונדב חנין. צילום: רפי דלויה

| כמו בכל שנה גם השנה ערכה עמותת אור למשפחות בראשותה של עירית אורן גונדרס את האירוע השנתי של אור לדרום, אירוע שמטרתו לעודד את תושבי הדרום וכמובן את המשפחות השכולות. האירוע נערך במלון באשדוד במעמד סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן, יו"ר אסותא שוקי שמר ונוספים. על החלק האומנותי של האירוע הופקדה רותם אבוהב.

עירית אורן גונדרס, שוקי שמר ואלי בן דהן. צילום : מוקי שוורץ
עירית אורן גונדרס, שוקי שמר ואלי בן דהן. צילום : מוקי שוורץ

| הפרויקט של רביבו, אלירן צור, רביב וניר בן מנחם ערכו השקה חגיגית לאלבום האוסף החדש שלהם "מסע בזמן" ברידינג בנמל תל אביב. הגיעו  שרת התרבות מירי רגב, ח"כ אורן חזן וגם הזמרים איתי לוי, חיים משה, עידן יניב ואליעד נחום.

אורן חזן והפרויקט של רביבו
אורן חזן והפרויקט של רביבו | צילום: חברי

| עמותת נאמני מרכז שניידר ערכה את האירוע השנתי שלה בסימן יציאה ל"חיים חדשים" באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב בהנחייתו של אריק זאבי. במהלך האירוע הוצגו לראשונה צילומים מיוחדים של הצלם זיו קורן שתיעד ילדים משניידר לאחר 5 שנים של התמודדות עם מחלתם. הגיעו לתרום מעבר למנכ"לית העמותה אפרת בן נתן, מנכ"לית קבוצת תגבור אורית בנבנישתי, מנכ"ל כאן דורון ספיר, סמנכ"ל מיטב ד"ש ויו"ר העמותה רונן טוב, נעם לניר, דודי ויסמן, יועץ התקשורת יובל ארד, עופר עיני ורווית דום ועוד.

אורית בנבנישתי,יוסף פרס ואפרת בר נתן
אורית בנבנישתי,יוסף פרס ואפרת בר נתן
רונן טוב ויובל ארד
דורון ספיר ורונן טוב
דורון ספיר ורונן טוב

| לציון חגיגות 100 שנה לתאטרון הבימה והוקרה ליצחק נבון ז"ל, התקיים ערב מיוחד בהיכל התרבות בנתניה. במהלך הקוקטייל החגיגי שנערך במקום הראתה לכולם ראש העיר מרים פיירברג איכר שהיא יודעת גם להצחיק מעבר לניהול העיר, מה שגרם ליעקב כהן להציע לה להחליף אותו בהצגות, בצחוק כמובן. עוד הגיעו מנכ"לית הבימה אודליה פרידמן, ארז נבון, רובי פורת שובל, גלית גיאת וחברת המועצה שושנה זילברברג.

מרים פיירברג איכר וחברי ההצגה
מרים פיירברג איכר וחברי ההצגה

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר