מגיש הטלוויזיה וחזאי חדשות 2 אלעד זוהר מצטרף ל"רשת"

אחרי 7 שנים בחדשות 2, אלעד זוהר ישתלב במערך התכניות החדש של רשת עם המעבר לערוץ 13

אלעד זוהר

מגיש הטלוויזיה וחזאי חדשות 2 , אלעד זוהר מצטרף ל"רשת" כחלק מההיערכות לשדר שבעה ימי שידור בשבוע,  בערוץ 13 החל מחודש נובמבר הקרוב.

אלעד זוהר

זוהר משמש כחזאי בחדשות 2 במשך 7 שנים ובמהלך ששת החודשים האחרונים מנחה יחד עם  נועה רוזין את מגזין התרבות, הפנאי והאקטואליה, "פותחים שישי" -  ב"רשת" ומאז השקתה של התכנית בפברואר 2017, היא משיגה נתוניי צפייה גבוהים.

זוהר, חזאי בהכשרתו שימש כמפקד קורס מטאורולוגיה בחיל האוויר בדרגת סגן, החל את דרכו העיתונאית בחדשות ערוץ 10 שם היה חזאי ומפיק בכיר במשך 6 שנים. בשנת 2010 זוהר הצטרף לחדשות 2 שם שימש כחזאי וככתב בכל תכניות חברת החדשות ובהן גם המהדורה המרכזית, "שש עם", מהדורה ראשונה, חדשות הלילה, תכנית חיסכון ועוד.

עוד ברשת בידור ותרבות:

משחקי הכס: אז מי נמצא ברשימה של אריה ולמה?

כרטיס זוגי: למה במקום ליצור מתח "רוחות קרות" הצחיק אותנו?

נטלפיקס הזמינה סדרות נוספות מיוצרי פאודה

במסגרת ההצטרפות שלו לרשת ישתלב במערך תכניות "רשת" .

אלעד זוהר (35), נשוי +2,  בוגר תואר ראשון בהצטיינות בגיאוגרפיה וסביבת האדם באוניברסיטת תל אביב, ובעל  תואר שני במנהל עסקים. בעברו שימש זוהר גם  כמרצה באוניברסיטת תל אביב ביחידה לנוער שוחר מדע.

על המינוי החדש מסר זוהר:  "אחרי 7 שנים עמוסות, מלאות בחוויות של התפתחות מקצועית ואישית, אני נפרד מלא הערכה  מחדשות 2. חברת החדשות בראשותם של אבי וייס וגיא סודרי היא הגוף החדשותי המוביל והמקצועי ביותר בישראל ובעשייה זו משתתפים מאות חברים שהפכו עבורי למשפחה. כעת אני נרגש לקראת האתגר הבא שלי. אני שמח להצטרף לצוות מנחים ומגישים מהשורה הראשונה, וביחד להמשיך ולייצר טלוויזיה איכותית ערכית ומובילה בישראל. תודה רבה למשפחת רשת ובראשה אבי צבי וארז בן הרוש על  שרואים בי בן בית בתקופה זו של אתגרים חדשים."

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר