לא רק גל גדות ב"שלגיה": כל החדשות מכנס המעריצים של דיסני

כנס D23 הביא איתו כותרות מעניינות והצצות ראשונות לכמה מהסרטים והסדרות הכי מצופים של השנים הקרובות: כך נראית וונדר וומן הישראלית בתפקיד הנבלית • אלו הסרטים שיזכו להמשכונים • וגם - ומה נסגר עם סטיץ' המקריפ?

גל גדות
גל גדות, "שלגיה" | צילום: דיסני

בסוף השבוע האחרון התקיים כנס המעריצים של דיסני "D23" בעיר באנהיים שבקליפורניה, שבו חשף התאגיד כמה מהפרויקטים עליו הוא עובד בימים אלו - לצד טריילרים חדשים והצצות ראשונות לכמה מהסרטים והסדרות המצופים של השנתיים הקרובות; כאן בישראל התעניינו בעיקר בגל גדות, שנחשפה לראשונה כמלכה המרושעת בעיבוד הלייב-אקשן לסרט "שלגיה" - אבל מלבדה היו שם עוד אי-אלו הכרזות שלא נוכל להתעלם מהם. ואלו הם (גם גל בפנים, כמובן):

מגיבורת על - למלכה מרושעת

אחרי שנים של עבודה, תמונות שהודלפו ואפילו ביקורת שהשמיע בנו של הבמאי המקורי - בסוף השבוע נחשף הטריילר הראשון לגרסת הלייב-אקשן לסרט "שלגיה", ולראשונה - ובאופן רשמי - רואים את הטרנספורמציה של גדות מוונדר וומן למלכה מרושעת.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

כשהיא עם כתר מחודד לראשה, מטפחת שחורה שמסתירה את שיערה, שמלה סגולה ושרוולים ארוכים ומתנפחים, המלכה גדות מביטה במראה ושואלת את השאלה המפורסמת: "מראה מראה שעל הקיר, מי הכי יפה בעיר?". רייצ'ל זגלר מגלמת את שלגיה, שמפזזת ושרה לצד שבעת הגמדים שעוצבו ב-CGI.

גדות עצמה נכחה באירוע המעריצים, ועל הבמה סיפרה כי "זה היה מאוד כיף לעשות משהו שונה לחלוטין מכל מה שעשיתי אי-פעם". גם זגלר הייתה שם, ואמרה: "זו הייתה חוויה מדהימה, ואני לא יכולה לחלוק את זה עם כולכם". הסרט יעלה לאקרנים ב-21 במרץ 2025.

ההכרזות של פיקסאר

חדשות מרעישות הגיעו גם מחברת הבת של דיסני, פיקסאר, שהודיעה כי היא מפתחת סרט חמישי ל"צעצוע של סיפור", כשהפעם - הצעצועים יפגשו טכנולוגיה. הבמאי אנדרו סטנטון סיפר בכנס כי העלילה תיסוב סביב מלחמה בין וודי, באז שנות-אור ושאר הצעצועים לבין מכשירים טכנולוגיים דוגמת אייפון ואייפד. הסרט צפוי לעלות לאקרנים במהלך 2026.

צעצוע של סיפור 3
צעצוע של סיפור | צילום: יח"צ

כמו כן, אולפני פיקסאר מפתחים סרט שלישי ל"משפחת סופר על", שמאחוריו יעמוד מי שאחראי גם על שני הסרטים הראשונים בסדרה - הבמאי והמפיק בראד בירד; מלבד זאת, ב-2027 יצא "לשבור את הקרח 3" - ועל פי הרמזים שפוזרו לאורך האירוע, גם הסרט הרביעי כבר נמצא בפיתוח.

עוד בעבודה: סדרת טלוויזיה לסרט המצליח "הקול בראש", שיתרחש בתקופה שבין הסרט הראשון לסרט השני; המשכון לסרט "זוטרופוליס"; וכן "Win or Lose", סדרת הטלוויזיה המקורית הראשונה של פיקסאר, שתעלה לשידור ב-6 בדצמבר בדיסני+.

סטיץ' המקריפ

בכנס הוצגה לראשונה דמות ה-CGI של סטיץ', החייזר הפרוותי והכחול מהסרט לילו וסטיץ', שיעלה בהמשך בגרסת לייב-אקשן (אלא מה). לא יודעים מה אתכם, אבל אותנו הדמות המונפשת קצת הלחיצה (וגרמה לנו לתהות: האם בדיסני מתכננים כאן סרט אימה?).

סטיץ'
סטיץ' | צילום: דיסני

ועוד:

מלבד טריילרים חדשים ל"מואנה 2" ו"מופאסה", בכנס נחשפה הצצה ראשונה לסדרת ההמשך המצופה של הסיקטום "המכשפים מוויברלי פלייס".  כ-12 שנים אחרי שירדה מהאוויר, בקרוב יעלה בדיסני האתחול של הסדרה האהובה עם דיוויד הנרי המקורי - אבל ללא סלינה גומז (שחתומה על ההפקה בפועל, אבל תתארח רק בפרק הראשון).