"עקב מצב חירום רפואי": הקרנת סרט בכיכובה של סידני סוויני הופסקה

הקרנת הסרט Eden בפסטיבל הסרטים בטורונטו הופסקה לזמן קצר לאחר שאחד הנוכחים באולם הובהל מהמקום באלונקה • מאוחר יותר עדכנו כי מצבו של המפונה טוב • ההקרנה נמשכה כרגיל ובסיומה נערך פאנל עם השחקנים, בהם סוויני, ג'וד לאו ואנה דה ארמס

סידני סוויני
סידני סוויני | צילום: רויטרס

הקרנת הבכורה של הסרט "עדן" ("Eden") בפסטיבל הסרטים בטורונטו (TIFF) הופסקה אמש (ראשון) לזמן קצר עקב "מצב חירום רפואי", כאשר אחד הנוכחים באולם הובהל מהמקום באלונקה. מאוחר יותר עדכן מנכ"ל הפסטיבל כי מצבו של המפונה טוב והוא "יהיה בסדר".

המקרה אירע בסביבות השעה 19:00, כשבמשך כמה שניות תוך הקרנת הסרט, נשמעו רחשים באולם. זמן קצר לאחר מכן, האורות באולם נדלקו והצוות הרפואי שהוזעק למקום פינה את אותו אדם. ההקרנה התחדשה לאחר כעשר דקות, והפאנל שתוכנן בין השחקנים ליושבי האולם התנהל כסדרו בתום ההקרנה.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

כוכבי הקאסט של Eden, פסטיבל הסרטים בטורונטו
כוכבי הקאסט של Eden, פסטיבל הסרטים בטורונטו | צילום: רויטרס

"עדן", בבימויו של רון הווארד, הינו מותחן הישרדות המבוסס על אירועים אמיתיים בכיכובם של סידני סוויני, ג'וד לאו, אנה דה ארמס, ונסה קירבי ודניאל ברוהל. הסרט עוקב אחר קבוצה של אירופאים המחפשים חיים חדשים באיי גלפגוס הלא-מיושבים, אך מהר מאוד מגלים שהמקום הזה רחוק מלהיות גן עדן כפי שחשבו בהתחלה.

בהקרנת הבכורה הודה הווארד לצוות השחקנים שלו על "האומץ היצירתי ללכת לכמה מהמקומות שאליהם הגיעו האנשים האמיתיים הללו בחייהם". הוא כינה את הסרט "מעבר לכל מה שעשיתי אי-פעם. הבחירות שהדמויות נאלצות לעשות הן מורכבות יותר מכל מה שעסקתי בו בסרט".