הנבלים הם גיבורי העל החדשים: אולפני DC מפתחים סרט עם באטמן וילן ביין ודת'סטרוק

יוצרי סרטים רבים שמו בשנים האחרונות את הנבלים באור הזרקורים. וכעת אולפני DC החליטו להתחיל לפתח סרט חדש עם באטמן וילן ביין ודת'סטרוק. הרעיון עוד בחיתוליו, אבל יש תסריטאי שבקרוב נוכל לבחון את הכישורים שלו בסרט של האולפנים המתחרים

אולפני DC | צילום: shutterstock

אולפני DC ביקשו מהתסריטאי מתיו אורטון (מהכותבים של "קפטן אמריקה: עולם חדש אמיץ" שייצא ב-14 בפברואר 2025) כדי לכתוב את עלילת הסרט שיכלול את הנבלים באטמן ביין ודת'סטרוק, כך על פי "הוליווד רפורטר". הסרט מגיע לאחר שמנהלי אולפני DC שמו לב לעליית מדרגה בהתמקדות בנבלים בסרטי גיבורי על כמו בגיבורים עצמם שאנחנו רואים כמו בסדרה של HBO "הפינגווין" וסדרות נוספות של דיסני+ כמו "אגתה לאורך כל הדרך" וסרטים שונים נוספים.

הסרט עדיין בחיתוליו, אין במאי או כוכבים שיכבו בו וזאת מכיוון שלמנהלי אולפני DC היה ברור - קודם מסיימים את הכתיבה של התסריט ורק לאחר מכן נותנים אור ירוק לפרויקט, כנראה כי גם הם יודים שזה לא יהיה פשוט. באטמן ביין ודת'קסטרוק הופיעו כבר בסרט "עלייתו של האביר האפל" שיצא בשנת 2012, משחקי וידאו וסדרות טלוויזיה גילם אותה טום הארדי.

טום הארדי | צילום: shutterstock

ביין נוצר בקומיקס כבר בתחילת שנות ה-90, הוא נולד וגדל בכלא באי קריבי בדיוני, שם הצליח לעבוד על כישורי הלחימה שלו מכל מיני פושעים שפגש. כשהוא גדל החלו לבצע בו ניסוי קשה בו היו כלולים סטרואידים, מה שהפך אותו מאוד חזק, אבל גם התמכר לזה.

דת'סטרוק נוצר על ידי הסופר מארב וולפמן והאמן ג'ורג' פרז ונראתה בעיקר במשחקי וידאו. אסאי מוראלס גילם את הדמות בסדרת הלייב אקשן "טיטאנים" בנטפליקס.

אסאי מוראלס | צילום: shutterstock