הפרט החשוב שהשמיטו בסרט החדש של "ספיידרמן"

מחר ייצא לאקרנים "ספיידרמן: השיבה הביתה". אבל אם אתם אוהבים במיוחד דמות מסויימת חשוב שתדעו שהיא תעדר מהסרט החדש

זמן צפייה: 01:00

ביום חמישי הקרוב ייצא לאקרנים "ספיידרמן: השיבה הביתה" שמציג מחדש את דמותו של איש העכביש, שהפעם אחרי טובי מקגוויר ואנדרו גארפילד, יגולם על ידי השחקן הצעיר טום הולנד. פיטר פארקר (ספיידרמן הצעיר) מתחיל לטוות את קורי זהותו החדשה כגיבור על. נרגש מניסיונו עם חבורת הנוקמים, הוא חוזר הביתה, שם הוא מתגורר עם דודתו מיי, תחת עינו הפקוחה של המנטור החדש שלו, טוני סטארק הידוע כאיירון מן.

טום הולנד- ספיידרמן

אבל בניגוד לסרטים הקודמים יש פרט חשוב שהאולפנים בחרו הפעם להשמיט מהריבוט הנוכחי. דמותו האיקונית של בן פרקר, דודו של פיטר, שטבע את המשפט: "עם כוחות גדולים, מגיעה אחריות גדולה", לא מופיעה בסרט. הנשיא של חברת מארוול קווין פייג' סיפר לאתר סינמבלנד למה הדמות המשמעותית שהניעה את ספיידרמן הצעיר נעדרת מהסרט. "האמת היא שרצינו שהצופים ימלאו את החורים בעצמם. הם ראו את הסרטים האחרים. הם קראו את ספרי הקומיקס הם יכולים למלא את החורים בעצמם. זאת הייתה החלטה שהתקבלה באופן מודע. יש דברים שנאמרים בין השורות. כשהעובדות נמצאות בעבר ואנחנו עדיין לא חשפנו" אמר פייג'.

עוד ברשת תרבות ובידור:

הבר מצווה היקרה ביותר בישראל

10 סדרות מומלצות לקיץ הקרוב

הוידוי החושפני של כוכבת משחקי הכס

הדודו בן גולם על ידי מרטין שין וקליף רוברטסון בסרטים הקודמים. דודתו של פיטר, מיי, חוזרת בסרט החדש ומשוחקת על ידי מריסה טומיי. בקומיקס, הדוד בן נורה על ידי פורץ. המוות שלו הוא אירוע משמעותי עבור האחיין שבדיוק גילה את כוחות העל שלו.

ספיידרמן. ממחר בקולנוע