נבחרת החלומות

יעל אבקסיס, קרן מור וגם איבגי יככבו בסרט "שבעה", בבימויה של האחרים רונית ושלומי אלקבץ

הרומן של רונית אלקבץ עם צרפת נמשך. אחרי שהיתה המיצג המרכזי ב"ציון", סרטו של האמן ג'וזף דדון, ואחרי שיתוף הפעולה עם חברת הפקות צרפתית על סרטה "ולקחת לך אשה" מ-2005, אלקבץ שבה בימים אלה לקופרודוקציה ישראלית-צרפתית נוספת ומתחילה את הצילומים לסרט "שבעה", בו תככב ואותו תביים יחד עם אחיה שלומי אלקבץ.

בהפקה עתירת הכוכבים, ישתתפו כ-20 מבכירי השחקנים בישראל, בהם משה איבגי, יעל אבקסיס, חנה לסלאו, קרן מור, אלברט אילוז, רובי פורת שובל, אלון אבוטבול, חנה אזולאי הספרי, גיל פרנק ואוולין הגואל.

"שבעה" מתרחש בתקופת מלחמת המפרץ והוא עוסק במשפחה בת תשעה אחים ואחיות המתכנסת לשבת שבעה על אחד מאחיהם שמת בפתאומיות. הכינוס המשפחתי המאולץ מחייב את האחים והאחיות להתמודד עם מות אחיהם, קריסת המפעל המשפחתי המכלכל אותם והקשרים המחברים ומפרידים אותם האחד מן השני.

הצילומים שנפתחו השבוע צפויים להיערך בתל אביב ובסביון ולהימשך כחודש. את הקופרודוקציה הישראלית-צרפתית תפיק חברת "יולי אוגוסט הפקות" ובצד הישראלי יתמכו בה קרן רבינוביץ', יס ושידורי קשת. את הסרט תפיץ החברה הצרפתית Les Films du Losange.

אלקבץ זכתה השנה בפרס אופיר לשחקנית הראשית עבור תפקידה ב"ביקור התזמורת" ובקרוב צפויה להופיע בעונה השנייה של סדרת הטלוויזיה "פרשת השבוע" בהוט. שלומי אלקבץ ביים וכתב עמה את "ולקחת לך אשה", סרטם של האחים מ-2005. "שבעה" יהיה נסיונם המשותף השני של האחים אלקבץ בבימוי.