הסרטים שאתם חייבים לראות ב- 2017

מהחידוש ל"משמר המפרץ" ,"וונדר וומן" ועד החלק השמיני של "מהיר ועצבני - כל מה שמחכה לנו על המסך הגדול בשנת 2017

זמן צפייה: 00:51

כדאי שתמהרו לסיים את כל התוכניות שלכם ל-2017 כבר עכשיו, כי צפויים בה כל כך הרבה סרטים מסקרנים, שלא בטוח שיישאר לכם זמן פנוי. גם בשנה הקרובה יישלטו סרטי ההמשך של המותגים הגדולים, הרימייקים, הריבוטים והעיבודים הנוסטלגיים לסדרות טלוויזיה מהעבר, אך לא תאמינו, פה ושם מישהו עוד טורח ליצור סרט מקורי לגמרי. פתחו יומנים. (אלו תאריכי היציאה שנקבעו בארצות הברית, תאריכי היציאה בישראל עשויים להשתנות).

| ינואר:

על מה כולם ידברו: "אור ירח", שכרגע הוא הסוס המוביל במרוץ לאוסקר הקרוב, ומספר על התבגרותו של צעיר שחור באחת מהשכונות הקשות במיאמי.

[youtube_embed youtube_id='9NJj12tJzqc']

למה אנחנו מחכים: "שתיקה", מרטין סקורסזה מממש סוף סוף פרויקט שפנטז להוציא לפועל במשך למעלה משני עשורים. הבמאי, שבנעוריו שקל ברצינות להתמסר לדת ולפנות לכמורה, מספר את סיפורם של שני כמרים קתולים היוצאים לחפש אחר המורה הנערץ שלהם ביפן של המאה השבע עשרה, שם הם נרדפים בידי השלטונות. בכיכובם של אנדרו גרפילד, אדם דרייבר וליאם ניסן.

עוד בקטנה: אם כבר סקורסזה, הסוגדים ליצירת המופת שלו "מלך הקומדיה" בכיכובו של רוברט דה נירו ממתינים בחרדה ל"הקומיקאי", בו השחקן הרחוק משיאו ישוב לגלם דמות של סטנדאפיסט, שגם הוא הרבה מעבר לימי הזוהר. ב"המייסד" נמשך הקאמבק של מייקל קיטון, והפעם בקורותיו של האיש שעמד מאחורי הפיכתה של מסעדת ההמבורגרים האמריקנית מקדונלד'ס לקונגלומרט ג'אנק פוד חובק עולם.

| פברואר

על מה כולם ידברו: "לגו באטמן". ב"סרט לגו", כמו בשיר הנושא שלו - “Everything is awesome”. באטמן נותר הדמות האהובה ביותר של די.סי למרות מה שבן אפלק עולל לו במפגש המשונה עם סופרמן. לכן השילוב ביניהם עשוי להוביל לסרט הכייפי של השנה, כשדמות המשנה המטורללת שדיבב וויל ארנט זוכה לסרט שכולו שלה. גם הג'וקר, הארלי קווין ורובין בפנים.

למה אנחנו מחכים: "Rings" ינסה להחיות את מותג האימה "הצלצול" שיובא מיפן וצמרר את הקהל במערב בתחילת המילניום. אמנם לא ברור איך עלילות שמתבססות על קלטת וידאו מקוללת יכולות להתקיים ב2017, אבל מצד שני, כבר נוכחנו שהילדה סמרה לא מוכנה להניח לצופים בקלות.

[youtube_embed youtube_id='rGQUKzSDhrg']

עוד בקטנה: סרט עם מאט דיימון על המסתורין סביב בניית החומה הסינית, וסיקוולים ל"ג'ון וויק" ו"חמישים גוונים של אפור".

| מרץ


על מה כולם ידברו
: "T2 Trainspotting". רנטון, ספאד, סיקבוי ובאגבי סירבו "לבחור לעצמם חיים" בסרט הקאלט מהניינטיז, ומי שלא קרא את הספר של אירווין וולש יוכל לגלות לאן הם התגלגלו, בסרט המשך שמאחד את כל הצוות המקורי. האם הג'אנקיז הפתטיים הצליחו לצאת מהאשפתות במהלך עשרים השנה שחלפו מאז? המכורים לטריינספוטינג עומדים לקבל עוד מנה.

[youtube_embed youtube_id='IGdiACWiMAM']

למה אנחנו מחכים: "קונג: אי הגולגלות". נספח נוסף למיתולוגיה סביב הקוף האגדי ביותר בתולדות הקולנוע. הסרט המקורי, מ1933, עדיין עומד במבחן הזמן ומצית את הדמיון, אך הוליווד מתקשה שלא לגייס את אפקטי המחשב המשוכללים כדי לנסח מחדש שוב ושוב את הסיפור על גורילת הענק, המולכת באי מבודד בו השתמרו זנים עתיקים. ברי לארסון תנסה לחדור אל ליבו של המלך, בסרט המבטיח לחשוף את מקורותיו.

עוד בקטנה: גיקים וגיימרים יזכו סוף סוף לתשובה לשאלה אם ליהוקה של סקרלט ג'והנסון ל"Ghost in the Shell" היה רעיון טוב (אם כי זה לא אומר שהם יפסיקו להתווכח). בנוסף צפויים גרסת לייב-אקשן ל"היפה והחיה", ו"לוגאן", שממשיך את עלילות המוטאנט וולברין מה"אקס מן".

| אפריל

על מה כולם ידברו: "מהיר ועצבני 8", סדרת הסרטים שהקהל הכי אוהב, תשוב לחרוך כבישים ולהזרים המון בנזין ואדרנלין. גל גדות כבר לא שם, ולהבדיל, גם פול ווקר המנוח איננו, אבל וין דיזל, דווין ג'ונסון, ג'ייסטון סטייטהאם, מישל רודריגז ושרליז ת'רון כן יהיו. על פי השמועות, מדובר בפרק הראשון בטרילוגיה אחרונה בהחלט.

[youtube_embed youtube_id='uisBaTkQAEs']

למה אנחנו מחכים: "המעגל" הוא מותחן מד"ב על עולם הרשתות החברתיות, שינסה להתעלות מעבר ל"עוד פרק של מראה שחורה". אמה ווטסון מגלמת צעירה שמתחילה לעבוד בתאגיד היי-טק רב עוצמה, וחושפת סודות מפתיעים. טום הנקס הוא המנהל הבכיר, בתפקיד ששולח ד"שים לעבר מארק צוקרבג וסטיב ג'ובס.

עוד בקטנה: אם תהיו ילדים טובים, תוכלו לפגוש את "הדרדסים: הכפר האבוד".

 

| מאי

על מה כולם ידברו: "שומרי הגלקסיה 2". הכניסו את הקסטה החדשה לטייפ, כי סטאר לורד חוזר. ג'יימס גאן לקח סדרת קומיקס פחות מוכרת של מארוול, שנראתה כמו הסחלה שנשאר אחרי שכל חברי "הנוקמים" כבר נחטפו בידי במאים אחרים, והדליק אותה במפץ גדול של מקוריות ומגניבות (יש שם דביבון עם רובה!!!). עכשיו רף הציפיות הרבה יותר גבוה, וגרוט הרבה יותר נמוך.

[youtube_embed youtube_id='2cv2ueYnKjg']

למה אנחנו מחכים: אחרי שיתר לוח השידורים של שנות השמונים כבר נוצל ומוחזר, מגיע תורה של סדרת הטראש "משמר המפרץ", על חיי המצילים בקליפורניה. היצירה שהפכה את פמלה אנדרסון לסמל מין זוכה לטיפול בסגנון "21 ג'אמפ סטריט", כלומר, גרסה קומית עם הרבה מודעות עצמית ("למה היא רצה בהילוך איטי"? הם תוהים בטריילר). הגיבורים יהיו דוויין ג'ונסון וכמובן זאק אפרון, שממהר להתייצב בכל קומדיה שיש בה תפקיד נטול חולצה.


עוד בקטנה: "Alien: Covenant" הוא פרק נוסף בסאגת המד"ב-אימה, שמבטיח את חזרתו של מייקל פאסבנדר לעולמו של הנוסע השמיני. ומי שעדיין לו נשבר לו סופית מג'וני דפ ירים איתו כוסית רום ב "Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales".

| יוני

על מה כולם ידברו: כבר חודשים ארוכים שמדינת ישראל עוצרת את נשימתה. מתרפקת על כל ריאיון של גל גדות בלייט נייט, ומשתפת בהתלהבות כל צילום שער חדש שלה במגזין בידור אמריקני נחשב. אחרי הופעת האורח שהייתה הדבר הטוב ביותר ב"באטמן נגד סופרמן", השנה נחזה סוף סוף בסרט שמוקדש כולו לעלילות הגבורה של "וונדר וומן", ונפצח במעגלי הורה ברחבת הסינמה סיטי, אחרי שהשחקנית הישראלית תכבוש את הגויים, על המסך ומחוץ לו.

[youtube_embed youtube_id='1Q8fG0TtVAY']

למה אנחנו מחכים: דרקולה, פרנקנשטיין ואיש הזאב הם סמלים של אימה שממשיכים ללוות את תרבות הפופ. אבל אחותם המביכה "המומיה", שלפעמים מסתובבת עטופה בגלילי נייר טואלט, לא ממש שמרה על המעמד שלה. כן, הייתה את סדרת הסרטים ההיא עם בנרדן פרייזר, אבל הסרט הזה מבקש להיות מפחיד יותר. וגם מציע את טום קרוז.

עוד בקטנה: המשכים למשימות הריגול של מסדר "קינגסמן", לעלילות הנבל גרו מ"גנוב על הירח", למלחמות הרובוטריקים, ולמירוצי האנימציה של ה"מכוניות".

| יולי

על מה כולם ידברו: "ספיידרמן: השיבה הביתה", הריבוט המי יודע כמה של איש העכביש. הטוויסט הפעם – מצעירים את השחקנים עוד יותר, וכשאיירון מן מסתובב עם תלמיד התיכון פיטר פארקר הוא נראה כמו הבייביסטר שלו. האם הינוקא יצליח להציל את העולם? בהתחשב בעובדה שהסצנות שעירבו אותו ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" היו משמעותית יותר טובות מכל אלה שלא, אפשר לבנות על זה.

[youtube_embed youtube_id='xrzXIaTt99U']

למה אנחנו מחכים: " Valerian and the City of a Thousand Planets" היא יצירה עתידנית חדשה של הבמאי הצרפתי המהולל לוק בסון, והמכוניות המעופפות בטריילר גרמו לנו לפלאשבקים מענגים מ"האלמנט החמישי" שלו.

עוד בקטנה: המשך ל"כוכב הקופים", ובו מלחמה בין צבא אומת הקופים לצבא של בני אדם, ו"דנקירק" סרט על מלחמת העולם השנייה בבימויו של כריסטופר נולאן.

| אוגוסט

למה אנחנו מחכים: "בייבי דרייבר". הבמאי הבריטי הגאון אדגר רייט ("מת על המתים", "סקוט פילגרים נגד העולם") תמיד מחפש כיצד להשתעשע במגרש המשחקים הענק שהוא הקולנוע, והפעם הוא הולך להתמקד באלמנט הפסקול. זה סיפור על נהג שודים הסובל מצלצולים באוזניים, שכדי להתגבר על המטרד מאזין למוזיקה 24/7, ולצליליה מתנהל כל הסרט. קווין ספייסי בתפקיד הנבל.

| ספטמבר

על מה כולם ידברו: ב"American Made", המבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש בתחילת שנות השמונים, טום קרוז שובר שורות, ומגלם טייס אמריקני שעבד בשירות הקרטל של פבלו אסקובר, וגויס כשמשתף פעולה בידי הבולשת האמריקנית.

[youtube_embed youtube_id='XmkNVDebfls']

בקטנה: הליצן הקריפי ביותר ביקום חוזר בעיבוד מחודש ל"זה" של סטיבן קינג.

| אוקטובר

על מה כולם ידברו: "בלייד ראנר 2049". כשאנדרואידים לא חולמים על כבשים חשמליות, הם חולמים על הסרט הזה. אך האם מגע הזהב של דניס וילנב ("סיקאריו", "המפגש") יאפשר לו להיחלץ בשלום מנגיעה בקודש הקודשים של המדע הבדיוני המודרני? ריאן גוסלינג ישוגר אל עולם הפילם נואר העתידני, ויפגוש שם את האריסון פורד, שישוב לגלם את דמותו של הבלש דקארד.

[youtube_embed youtube_id='GDscTTE-P-k']

בקטנה: חובבי האימה יחגגו את ליל כל הקדושים עם פרקים חדשים בסדרות "יום שישי ה13", "המסור" ו"הרוע שבפנים".

| נובמבר

על מה כולם ידברו: "ליגת הצדק" ינסה להצליח היכן ש"באטמן נגד סופרמן" פישל, ולאחד את גיבורי העל מהיקום של די.סי למפגש פסגה חסר תקדים, בניסיון להתמודד עם איום קטסטרופלי בסדרי גודל שטרם נחזו. חוץ מוונדר וומן של גדות נמצא כאן גם את הפלאש, אקווהמן, סייבורג ועוד חברים מליגת העל של עולם הקומיקס.

[youtube_embed youtube_id='fIHH5-HVS9o']

למה אנחנו מחכים: "Darkest Hour" יפתח ככל הנראה את המרוץ לאוסקר, בביוגרפיה היסטורית שבה גארי אולדמן יעטה את דמותו של ראש ממשלת בריטניה ווינסטון צ'רצ'יל, בעודו מתכנן את כניסתה של ארצו למלחמה נגד הנאצים.

בקטנה: קנת בראנה מחדש את תעלומת ה"רצח באוריינט אקספרס" בסרט בלשי שסוגר צוות מרשים של כוכבים בתוך רכבת.

| דצמבר

על מה כולם ידברו: הפרק החדש, השני בטרילוגיה השלישית, בסדרת "מלחמת הכוכבים". הפעם על הבימוי יופקד ריאן ג'ונסון המוכשר ("בריק", "לופר"), שיענה על חלק מהשאלות שהותיר "הכוח מתעורר". נאחל החלמה מהירה לקארי פישר, ונקווה שנשוב לראותה מגלמת את הנסיכה ליאה גם כאן.

בקטנה: הרפתקאות חדשות במשחק הלוח המכושף "ג'ומנג'י", כשהפעם במקום שהצרות יפרצו ממנו, השחקנים התמימים נשאבים לתוכו.

עוד במתחם סוף השנה:

הסדרות שאסור לכם לפספס ב-2017

עשרת הפרקים הכי טובים של שנת 2016

דנה זרמון מתלבשת עליכם: הטרנדים החמים של 2017

article_flach_web