מדונה מגיבה לסרט אודותיה: "רק אני יכולה לספר את הסיפור שלי"

אולפני יוניברסל רכשו את הזכויות לתסריט המוערך על תחילת הקריירה של הזמרת האמריקאית המצליחה

זמן צפייה: 00:34

לאחר הפרסום על הסרט החדש שיעסוק בתחילת הקריירה של מדונה, נרשמה תגובה ביקורתית ומפתיעה מהכוכבת בת ה-58. כך כתבה בחשבון האינסטגרם שלה המונה מעל 9 מליון עוקבים: "אף אחד לא יודע מה שאני יודעת או מה שאני ראיתי. רק אני יכולה לספר את הסיפור שלי. כל אחד אחד שמנסה לעשות את זה הוא שרלטן או טיפש המצפה לתהילה מיידית ללא עבודה אמיתית. זאת מחלה של החברה שלנו"

 

 

כאמור, אולפני יוניברסל רכשו את הזכויות לסרט ששמו יהיה Blonde Ambition. הסרט מבוסס על תסריטה של התסריטאית אליס הולנדר וזכה במקום הראשון ב"רשימה השחורה" של 2016. מדובר ברשימה שנתית המדרגת את התסריטים שטרם הופקו בהוליווד.

מדונה
מדונה

הסרט Blonde Ambition ("שאיפה בלונדינית", אם תרצו) שואב את שמו מסיבוב ההופעות הבינלאומי של מדונה בשנת 1990.

עלילתו תתרכז במדונה של שנות השמונים בניו יורק, שם היא נאבקת כדי לשחרר את האלבום הראשון שלה בתעשיית מוזיקה מיושנת בעלת יחס שנוי במחלוקת כלפי נשים. בסרט יבואו לידי ביטוי ההתמדדויות השונות של מדונה עם אהבה, תהילה וקשיים בקריירה.

כידוע, אלבום הבכורה שלה, שנקרא בשמה "Madonna" יצא ב1983 והחל להצליח בספטמבר של אותה שנה, כאשר השיר "Holiday" יצא כסינגל בינלאומי.

[youtube_embed youtube_id='IHknoSQZibU']

לגבי השאלה המעניינת ביותר, מי תגלם את מדונה, עדיין אין תשובה. לא ברור אם המפיקים יעדיפו ללהק שחקנית מהשורה הראשונה או דווקא לבחור בפנים חדשות ומרעננות. אנחנו מתחייבים לעדכן. כמו כן, לא ידוע עדיין אם האולפנים רכשו את הזכויות לשירים המקוריים מתחילת הקריירה של הזמרת.

עוד ברשת תרבות:

בדיסני מחפשים שחקן ישראלי שיגלם את אלאדין

בחנו את עצמכם: האם תצליחו לזכות את שחקני הוליווד בצעירותם?

כמה אתם באמת מכירים את משפחת סימפסון?