"בלייד ראנר 2049" יפתח את פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-33 חיפה

סרט ההמשך המסקרן בהפקת הבמאי המקורי רידלי סקוט נבחר לסרט הפתיחה של פסטיבל הסרטים הבינלאומי הנחשב

זמן צפייה: 01:32

בלייד ראנר 2049 (Blade Runner 2049), נבחר לסרט הפתיחה של פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה- 33 חיפה. פסטיבל חיפה הוא אחד משני פסטיבלי הקולנוע היחידים בעולם,  שאושרו להקרין את הסרט בבכורה רשמית.

הריסון פורד וראיין גוסלינג. בלייד ראנר

הטקס יתקיים ב- 5 באוקטובר 2017, מועד פתיחתו המסחרית של הסרט בישראל ויום לפני הפתיחה בארה"ב ובכמה מדינות מפתח נוספות ברחבי העולם, כשהציפייה היא חסרת תקדים, הן מצד הקהל והן מצד מבקרי הקולנוע. עוד לפני הקרנתו, כלי התקשורת מנבאים כי הוא יהיה בין הסרטים אשר יהיו מועמדים השנה לפרס האוסקר.

[youtube_embed youtube_id='gCcx85zbxz4']

שלושים שנים לאחר אירועי הסרט הראשון, יש בלייד ראנר חדש. קיי, שוטר במשטרת לוס אנג'לס (ריאן גוסלינג), חושף סוד ישן אשר עלול להמיט אסון על מה שנותר מהאנושות. מה שקיי מגלה מוביל אותו לצאת ולמצוא את ריק דוקארד (הריסון פורד), בלייד ראנר לשעבר שנעלם לפני 30 שנה.

בקרוב בפסטיבל חיפה

יצירת המופת שביים רידלי סקוט זוכה לסרט המשך, הפעם בהפקתו - "בלייד ראנר 2049" הוא אחד הסרטים המצופים של השנה. הסרט החדש מתרחש גם הוא בעולם שברא פיליפ קיי. דיק (שעל ספרו התבסס הסרט הראשון) ומלאכת הבימוי הופקדה הפעם בידיו הנאמנות של דני וילנב: המפגש (2016), סיקאריו (2015), אסירים (2013), האישה ששרה (2010) פוליטכניק (2009).

עוד ברשת תרבות ובידור:

זה חוזר: האם מדובר בסרט המפחיד של השנה?

והרי התחזית: מי אלו שיקבלו את הפרסים הגדולים של האמי?

לעונה החדשה של איזו סדרת טלוויזיה אתם הכי מחכים?