סוזן סרנדון בעוד התבטאות מקוממת: "יהודים מרגישים מה זה להיות מוסלמים"

אחרי שהצדיקה את טבח חמאס וטענה כי היה "הקשר" למתקפת הטרור הרצחנית, השחקנית שוב השתתפה בהפגנה פרו-פלסטינית - ושוב אמרה דברים בעלי ניחוח אנטישמי. "לא צריך לעבור על כל ההיסטוריה של האזור, רק צריך לראות את התינוקות שמתים באינקובטורים", טענה. "זה מספיק כדי להבין שמשהו לא בסדר באופן קיצוני"

סוזן סרנדון
סוזן סרנדון | צילום: שאטרסטוק

אחרי שהצדיקה את טבח חמאס ואמרה כי היה "הקשר" למתקפת הטרור הרצחנית, השחקנית האמריקאית סוזן סרנדון טענה הפעם כי בתקופה האחרונה, "יהודים מרגישים מה זה להיות מוסלמים" - כך על פי דיווח שפורסם הבוקר (שלישי) באתר ה-dailymail.

סרנדון בת ה-77 השתתפה בסוף השבוע בהפגנה פרו-פלסטינית שהתקיימה בניו-יורק, ובמהלכה אמרה כי "יש הרבה אנשים שחוששים להיות יהודים בתקופה הזו, הם מקבלים טעימה של איך זה מרגיש להיות מוסלמי במדינה הזאת". מלבד זאת, באתר דווח כי סרנדון גם הצטרפה להמון אשר קרא את הקריאה הנחשבת לאנטישמית בעיני רבים, "מהנהר עד לים".

אם לא די בכך, סרנדון - שנראה כי הסבה את חשבון ה-X שלה לקידום הנרטיב הפלסטיני בשלל ריטוויטים של תכנים פרו-פלסטינים - הוסיפה בהפגנה כי "חשוב להקשיב, חשוב שיהיו עובדות. לא צריך לעבור על כל ההיסטוריה של האזור, רק צריך לראות את התינוקות שמתים באינקובטורים. התמונות האלה מספיקות כדי להבין שמשהו לא בסדר באופן קיצוני. אנחנו צריכים הפסקת אש עכשיו".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

בשנים האחרונות מרבה סרנדון להתבטא נגד ישראל, כך שדבריה לא מפתיעים אף אחד: רק בשבוע שעבר היא השתתפה כאמור בהפגנה אחרת בניו-יורק, שבה דיברה על ה"הקשר" בגינו ביצעו מחבלי חמאס את הטבח בתושבי העוטף. "אני עומדת כאן עם הפריבילגיה הלבנה שניתנה לי באכזריות כדי להגיד שאתה לא צריך להיות פלסטיני כדי לעמוד עם העם הפלסטיני", אמרה אז, "אתה לא צריך להיות פלסטיני כדי להבין שהטבח של כמעט 5,000 ילדים הוא לא מקובל והוא פשע מלחמה. אתה לא חייב להיות פלסטיני כדי להבין שפשעי מלחמה קורים כל יום לפי האו"ם, ולפי קבוצות הומניטריות אחרות".

מיותר לציין כי אף אחד מבאי העצרת לא טרח לשאול את סרנדון מה לגבי המוסדות ההומניטריים של האו"ם ושל אונר"א המשמשים בתי מחסה אזרחיים לטרוריסטים של חמאס, כך שזו המשיכה להטיף: "זוהי תקופה לחנך וללמד את עצמכם, בגלל שכל כך הרבה אנשים לא מבינים את הקונטקסט שבה התרחשה התקיפה ב-7 באוקטובר. הם לא מבינים את ההיסטוריה של מה שקרה לעם הפלסטיני במשך 75 שנים וזאת הזדמנות לחנך אנשים, אם הם יכולים להיות עם ראש פתוח ולראות מעבר לאינסטינקט השבטי שלהם".