חוגגים 69: הרגעים הכי סקסיים בקולנוע הישראלי

מדיזנגוף 99 ועד איים אבודים: קבלו את הסצינות הלוהטות ביותר מהסרטים הישראליים של כל הזמנים

זמן צפייה: 00:20

מימיו הראשונים, הקולנוע הישראלי מלא ברגעים אינטימיים, סצינות משגל מפתיעות ועירום נשי וגברי גם יחד. אך למרות האומץ הישראלי לשלב עירום וסקס בקולנוע המקומי, משום מה בסרטים שלנו אנחנו לא מוותרים על המילטריזם הישראלי הקשוח ומכניסים אותו לחדר המיטות בסצנות גסות, זריזות וקרות שהרכות והרומנטיקה מהן והלאה. עם זאת, יש רגעים שנכנסו לפנתיאון הסקס הישראלי וביום העצמאות הנוכחי בעל המספר הסמלי, זה בדיוק הזמן לחגוג 69 שנים של זיקפה לאומית.

דיזנגוף 99, 1979, במאי: אבי נשר

מנאז' א-טרואה תל אביבי

אחת הסצנות הזכורות ביותר בקולנוע הישראלי שגרמה למבוכה רבה בקרב הצופים התמימים של שנות השבעים. שלושה מהשחקנים הבולטים של אותה תקופה - גידי גוב, גלי עטרי וענת עצמון עושים שלישייה.

diz

יוסי וג'אגר, 2002, במאי: איתן פוקס

מפזרים בשלג את מסך הערפל

צמד החיילים המאוהבים בגילומם של אוהד קנולר ויהודה לוי משתובבים בשלג בסרטו פורץ הדרך של פוקס. הסרט הציג לראשונה גיבורים הומוסקסואלים גבריים, הירואיים ומסוקסים בניגוד לדמויות המזוהות עם הקולנוע הגאה של עמוס גוטמן משנות השמונים והתשעים.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-cinema-israeli-cinema-003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_hecp7n2h' duration='441']

חתונה מאוחרת, 2001, במאי: דובר קוסאשווילי

16 דקות של שיכרון חושים

הסצנה שהוכתרה כסצנת הסקס הארוכה והמפורטת ביותר בקולנוע הישראלי. ליאור אשכנזי ורונית אלקבץ עליה השלום מגשימים את הרומן הסודי ביניהם בסיקוונס מיני, ריאליסטי ומפורט.

ליאור אשכנזי ורונית אלקבץ ז''ל בסצנה בלתי נשכחת
ליאור אשכנזי ורונית אלקבץ ז''ל בסצנה בלתי נשכחת

אלכס חולה האהבה, 1986, במאי: בועז דוידזון

אלצ'קו ודודה לולה עושים את זה

אלכס המאוהב נואשות בדודתו היפה והמבוגרת ממנו לולה, זוכה להגשים את הפנטזיה בסצנה שגורמת לנו לשכוח שמדובר בקרובי משפחה וניצול קטין.

דודה לולו. גברת רובינסון של הקולנוע הישראלי. בערך
דודה לולו. גברת רובינסון של הקולנוע הישראלי. בערך

אסקימו לימון, 1978, במאי: מנחם גולן

בנצי, מומו, יודל'ה וסטלה המגמרת

מכל סרטי "אסקימו לימון" שטופי הזימה, סצינת הסקס הזכורה ביותר היא בוודאי זאת מהסרט הראשון בסדרה בכיכובה של אופליה שטראל (המוכרת יותר כסטלה המגמרת). בסצנה זו נראה לראשונה המוטיב החוזר בסדרת הסרטים בו שלושת הצעירים, מומו, בניצי ויהודל'ה, מתכוונים לשכב לפי תור עם אישה מזדמנת. מומו מתחיל ומשלים את המשימה, יהודלה מתחיל עד שנתפס על ידי הבעל או החבר ובכך "בנצי" לא מספיק להצטרף לחגיגה ושומר את עצמו לאחת.

[youtube_embed youtube_id='xOJL9a7ReLc']

חוכמת הבייגלה, 2002, במאי: אילן הייטנר

אופס, נפלה המגבת

גיא לואל הצעיר והחתיך מקבל שיחת טלפון בזמן המקלחת. הוא רץ כדי להספיק לענות ולא שוכח לקחת איתו מגבת. אבל כשהוא שומע בשורות משמחות בצד השני הוא נפטר ממנה והצופים זוכים לראותו במלוא אונו.

גיא לואל. עתידות: בקרוב המגבת תיפול
גיא לואל. עתידות: בקרוב המגבת תיפול

בסצנה נוספת מתוך הסרט דמותה של אוסנת חכים מנסה לפתות את דמותו של לואל באמצעות גזר, מה שמוביל להתפרצות של תשוקה במטבח.

[youtube_embed youtube_id='7AvRItDCYhw']

אהבה קולומביאנית, 2004, במאי: שי כנות

אורנית חווה אהרה

גם כאן היינו צריכים לבחור אחת מבין מספר סצנות מרטיטות כמו זו המשותפת של אסי כהן ומילי אביטל או זו שבה נירו לוי המסטול רץ עירום בחוף. אבל הגדולה מכולם היא זו שבה בת דמותה של לירית בלבן הלא היא אורנית חווה הארה רוחנית במהלך סקס אינטנסיבי עם בחור שחור.

[youtube_embed youtube_id='ztD_sCakUzM']

אחד משלנו, 1989, במאי: אורי ברבש

דליה שימקו כבר לא ילדה

אמנם כל הסרט הצבאי הזה מלא ברמיזות הומו-אירוטיות בין  צמד החברים הטובים אלון אבוטבול ושרון אלכסנדר, אבל הרגע הסקסי ביותר שלו מגיע בסצנת סקס פרועה בין אבוטבול לדמותה של דליה שימקו. השניים מתעלסים בעמידה בצמוד לקיר עליו מוקרנות השקופיות בהן מוקרנות פניו של חברם שנהרג. קשוח.

דליה שימקו, אלון אבוטבול ומקרן השקופיות. ''אחד משלנו''
דליה שימקו, אלון אבוטבול ומקרן השקופיות. ''אחד משלנו''

עלטה, 2012, במאי: מיכאל מאיר

רומן חוצה גבולות ומוסכמות

מיכאל אלוני וניקולס יעקב עושים אהבה ברומן חד מיני ודו לאומי בסרט להט"בי שמציג סיפור אישי בין צעיר יהודי לצעיר פלסטיני והסיטואציה מורכבת מאליה. המתח המיני בין שני הגברברים הנאים מגיע לשיא בסצנה אינטימית ורטובה בבריכה.

אהבה חד מינית ודו לאומית
אהבה חד מינית ודו לאומית

פיתוי, 2002, במאי: ערן ריקליס

נסיון פיתוי הוליווד סטייל

אולי זה לא הסרט המוכר או האיכותי ביותר ברשימה, אבל במהלך סצנת הפיתוי שבו, אורנה פיטוסי עושה לנו אמריקה כשהיא מנסה לנקום בשרון אלכסנדר קשור העיניים.

אורנה פיטוסי. מפתה
אורנה פיטוסי. מפתה

איים אבודים, 2008, במאי: רשף לוי

יובל שרף ואושרי כהן חוגגים פורים שמח

החברות האמיצה בין האחים ארז (מיכאל מושונוב) ועופר (אושרי כהן) נקלעת לקשיים בעקבות התאהבותם המשותפת בנטע היפה (יובל שרף). ברגע סקסי במיוחד נטע מבתקת את בתוליו של עופר לאחר מסיבת פורים על נדנדה בפארק בזמן שארז שבור הלב צופה מהצד.

סקס במקום ציבורי. שרף וכהן
סקס במקום ציבורי. שרף וכהן

סודות, 2007, במאי: אבישי נשר

רגע סקסי של היטהרות במקווה

הסרט המלא ברגעים מרומזים של משיכה בין שתי הנערות הדתיות נעמי (אניה בוקשטיין) ומישל (מיכל שטמלר) מגיע לשיאו בסצנת המקווה המפורסמת שם התשוקה מתחזקת והשתיים מורידות את בגדיהן וחושפות את גופן העירום מה שמוביל מאוחר יותר לנשיקה. האנרגיה המינית הובילה לזכייה של הסרט בפרס "הסרט הזר הטוב ביותר" של הליגה ההומו-לסבית נגד השמצה.

[youtube_embed youtube_id='Y7Gq4Ls6EyA']

הבועה, 2006, במאי: איתן פוקס

דניאל וירצר מתענגת

אומנם מדובר בסרט שמזוהה עם הקולנוע הישראלי הלהט"בי אבל דווקא סצנה סטרייטית בכיכובה של דניאלה וירצר הנאה מספקת את אחד הרגעים הסקסיים ביותר בסרט שלא לומר הסקסי מכולם. בסצנה דמותה של וירצר, לולו, מתענגת על מין אוראלי מבן דמותו של עודד לאופולד.

דניאלה וירצר. לוהטת בבועה
דניאלה וירצר. לוהטת בבועה

כיפור. 2000, במאי: עמוס גיתאי

אהבה בצבעים על קנבס לבן

סרטו של גיתאי על מלחמת יום כיפור נפתח ונסגר בסצנה אומנותית משהו בה ויינרוב (לירון לבו) עושה אהבה עם בת זוגו על בד לבן כששניהם טובלים את גופם בצבעי גוף.

מתעלסים בגואש
מתעלסים בגואש

סוף העולם שמאלה. 2004, במאי: אבי נשר

נטע גרטי ולירז צ'רכי לוקחות את החברות ביניהן לשלב הבא

בסרט התקופתי של נשר, ניקול הצעירה הצרפתייה (נטע גרטי) מגלה את המיניות שלה ומנסה לפתות את המורה החתיך אסף בגילומו של נתן רביץ. לאחר סשן מאכזב, היא מוצאת נחמה בנשיקה רטובה עם חברתה הטובה שרה (לירז צ'רכי).

נשיקה בין חברות
נשיקה בין חברות

הכוכבים של שלומי. 2003, במאי: שמי זרחין

אושרי כהן מגלה את המיניות שלו עם איה קורן

מסתבר שלא רק ב"איים אבודים" כהן איבד את הבתולים שלו. גם בסרט ההתבגרות של זרחין השחקן הצעיר זוכה לסצנה אינטימית של מיניות ראשונית עם איה קורן היפהפייה.

ניצנים של אהבה
ניצנים של אהבה

מתנה משמיים. 2003, במאי: דובר קוסאשווילי

יובל סגל מוריד הכל

תגידו מה שתרצו על הקולנוע הישראלי, הוא לא פוחד מעירום גברי מלא שנחשב כמעט לטאבו בקולנוע ההוליוודי. כך בסרטו השני של הבמאי הנועז, לסגל אין בעיה לחשוף את אבר מינו.

רגע לפני, ראו לי הכל
רגע לפני, ראו לי הכל

השיבה מהודו. 2000, במאי: מנחם גולן

זוג לא צפוי

אקי אבני מגלם רופא צעיר שמתאהב בבת דמותה של ריקי גל המבוגרת ממנו. הסרט אמנם לא זכה לשבחים מהמבקרים, אבל הייתה בו לפחות סצנה אחת בה גל הוכיחה שהיא נערת רוק אמיתית.

רגע אחרי. השיבה מהודו
רגע אחרי. השיבה מהודו

החיים על פי אגפא. 1992, במאי: אסי דיין

גמרת?

אולי המילה "סקסי" לא בדיוק מתארת את סצנת המשגל הקצרצרה בין דמויותיהם של אביטל דיקר ושולי רנד בסרטו האיכותי של דיין. עם זאת, כשמדברים על סצנות סקס בקולנוע הישראלי לא ניתן להתעלם מהרגע הריאליסטי, האפור וחסר ההתייפיפות מהסרט, בו השוטר חודר אל הבחורה המעורערת בנפשה כששניהם לבושים לגמרי, מסיים תוך שניות ולאחר מכן שואל אותה "גמרת?" בחוסר מודעות משוועת. היא כמובן עונה לו כן.

החיים הם שחור ולבן. החיים על פי אגפא
החיים הם שחור ולבן. החיים על פי אגפא

רווקה פלוס. 2012, במאי: דובר קוסאשווילי

מיקי ליאון חושף את הכל. אבל הכל.

זאת הפעם השלישית שקוסאשווילי מופיע ברשימה. סרטיו של הבמאי ידועים בהתקדמות מינית פורצת דרך וכך גם בסרטו מ-2012 לא חושש הבמאי להציג עירום נשי וגברי, מלא, ריאליסטי וחסר בושה. בסצנה ה"גסה" ביותר בסרט מיקי ליאון מציג את גופו העירום לחלוטין רגע לפני סצנת סקס אינטנסיבית בה הוא שוכב עם בת דמותה של יעל טוקר.

טוקר וליאון עושים את זה עד הסוף. ''רווקה פלוס''
טוקר וליאון עושים את זה עד הסוף. ''רווקה פלוס''

עוד סיבות לחגוג את ישראל:

מיוחד ליום העצמאות: טיסות עד 69 דולר

מצאנו את האישה עם הצחוק הכי מצחיק בארץ

8 מתכונים מומלצים לקבבים